ΖΑΓΟΡΙ

Τρεις σημαντικές διακρίσεις απέσπασε το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ και η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ για την καμπάνια « ΖΑΓΟΡΙ, Το δικό μου αύριο» και για την εταιρική στρατηγική κοινωνικής προσφοράς που αφορά στην υποστήριξη του σημαντικού έργου της ΕΛΕΠΑΠ.

Πιο αναλυτικά, η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ απέσπασε το Χρυσό στην κατηγορία «Supplier’s Csr Campaign», για την εταιρική της υπευθυνότητα μέσω της υλοποίησης του Προγράμματος «Υιοθεσίας» και στήριξης των άπορων παιδιών της ΕΛΕΠΑΠ.

Ζαγόρι
Ο Περικλής Κατριβάνος παραλαμβάνει ένα από τα βραβεία

Ένα Χρυσό και ένα Χάλκινο βραβείο απέσπασε η διαφημιστική καμπάνια « ΖΑΓΟΡΙ , Το δικό μου αύριο», της JWT Athens, στις κατηγορίες «Supplier’s Brand Social Media Campaign» και «Supplier’s Brand Campaign» αντίστοιχα.

Πρόκειται για καμπάνια-ύμνος, που παρουσιάζει αληθινές ιστορίες νέων ανθρώπων που έχουν όραμα, εμπνέουν, δημιουργούν ελπίδα και αισιοδοξία για το αύριο και δείχνουν το δρόμο. Το μήνυμα της καμπάνιας «Το αύριο μοιάζει με το νερό. Δεν έχει σήμα, εσύ του το δίνεις» αγγίζει, κινητοποιεί και εμπνέει αυτούς τους νέους.

Με τις τρεις αυτές ιδιαίτερα σημαντικές διακρίσεις, ο καταξιωμένος θεσμός Retail Business Awards, αναγνώρισε και επιβράβευσε τόσο την προσπάθεια όσο και τη δυναμική της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ και του φυσικού μεταλλικού νερού ΖΑΓΟΡΙ στην αγορά του λιανεμπορίου.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας