Περισσότερους Σκανδιναβούς τουρίστες από το 2019 στοχεύει να φέρει στην Κρήτη ο τουρ οπερέιτορ Apollo όπως είπε η εμπορική διευθύντριά του Nina Hornewall στα xania news στο περιθώριο εκδήλωσης απολογισμού της χρονιάς του Apollo, που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Porto Platanias Beach Resort and Spa.
Στην εκδήλωση παρέστησαν κορυφαία στελέχη του Apollo, ξενοδόχοι και επιχειρηματίες του τουρισμού, καθως και ο δήμαρχος Πλατανιά Γιάννης Μαλανδράκης.
Ως προς την εφετινή χρονιά, όπως αναφέρθηκε, στις 6 Νοεμβρίου 2021 θα αναχωρήσουν από τα Χανιά οι τελευταίοι πελάτες τού tour operator Apollo. Συνολικά, μέχρι σήμερα, στην Κρήτη -με τη «μερίδα του λέοντος» να αφορά τα Χανιά- έχουν έρθει 45.000 άτομα από τη Σκανδιναβία, Δανία και Σουηδία κυρίως, ενώ αν όλα κυλήσουν με βάση τον υφιστάμενο σχεδιασμό της εταιρείας, αναμένεται να επισκεφθούν το νησί ακόμη 15.000 τουρίστες από τις συγκεκριμένες χώρες έως τις αρχές Νοεμβρίου.
Αναφερόμενη στην επόμενη τουριστική χρονιά, η κα Hornewall είπε στα xania.news:
«Ξεκινάμε γύρω στις 19 Απριλίου, όταν πέφτει το Πάσχα. Τα σχέδια που υπάρχουν για το 2022 είναι συγκεκριμένα. Θα δούμε τι θα γίνει. Αν, βέβαια, υπάρξουν προβλήματα, αν, για παράδειγμα, κλείσει η Νορβηγία την άνοιξη, αν δεν ανοίξει καθόλου η Φινλανδία, τότε δεν θα μπορέσουμε να συνεχίσουμε με τη στρατηγική που έχουμε ήδη καταστρώσει. Αλλά η στρατηγική που έχουμε για την επόμενη χρονιά είναι πολύ δυνατή, είναι επιθετική.
Θα κάνουμε μία μεγάλη προσπάθεια για να μεγαλώσουμε τις ποσότητες. Μιλάμε για μεγάλα νούμερα. Στην Κρήτη έχουμε προγραμματίσει 190.000 επισκέπτες, σε δύο αεροδρόμια, στα Χανιά και το Ηράκλειο», τόνισε η κα Hornewall, υπενθυμίζοντας ότι «το 2019 είχαμε φέρει μεταξύ 160.000 και 170.000 επισκέπτες».
Απευθυνόμενη στους ξενοδόχους και τους επιχειρηματίες που παραβρέθηκαν στην ενημερωτική εκδήλωση, η κα Hornewall διευκρίνισε ότι από τον στόχο των 190.000 επιβατών, οι 180.000 θα μεταφερθούν -αν όλα πάνε με βάση τον σημερινό σχεδιασμό- με πτήσεις τσάρτερ και οι 10.000 με πτήσεις αεροπορικών εταιρειών. Θα προσπαθήσουμε με νύχια και με δόντια να φτάσουμε σε αυτό το νούμερο.
Έχουμε τη δυνατότητα να συνδέσουμε τα δικά μας συστήματα κρατήσεων με τα συστήματα των αεροπορικών εταιρειών και να πουλάμε θέσεις χωρίς ρίσκο, με βάση τα δικά μας συμβόλαια. Και αυτό είναι πολύ σημαντικό για εμάς, γιατί το ρίσκο είναι μεγάλο για τις 180.000 θέσεις μέσω πτήσεων τσάρτερ», σημείωσε η ίδια.
Η κυρία Hornewall, μιλώντας στους επιχειρηματίες και αναφερόμενη στη φετινή χρονιά υπογράμμισε: «θέλω να ξέρετε ότι αυτό που κάνουμε τώρα το κάνουμε χάνοντας χρήματα, όπως και πέρυσι. Έχουμε ρίξει τις τιμές τόσο κάτω για να “φύγουν” οι διαθέσιμες αεροπορικές θέσεις. Αυτό ίσως το είδατε στο πελατολόγιο. Είχαμε ένα πάρα πολύ περίεργο πελατολόγιο για μερικές εβδομάδες. Αλλά αυτό έχει σχέση με τις τιμές. Το κάναμε για να κρατήσουμε “ζωντανό” το brand της Apollo, το brand της Ελλάδας και της Κρήτης και για να υποστηρίξουμε, όσο μπορούσαμε, τους συνεργάτες μας. Είναι πολύ σημαντικό να κρατήσουμε τα καταλύματα σε μία λογική κατάσταση, σε μία κατάσταση που μπορούν να επιβιώνουν. Γι’ αυτό πετάμε και γι’ αυτό είμαστε εδώ. Για μία μακροχρόνια συνεργασία, που είναι και ο στόχος μας»