Ποιοι ήταν οι στόχοι της καμπάνιας και τι είδους μέσα αξιοποιήθηκαν; Έχετε «μετρήσει» την αποτελεσματικότητά της;

Τον χειμώνα στη Στερεά Ελλάδα έχουμε κυρίως εσωτερικό τουρισμό. Η Στερεά Ελλάδα είναι μια… ανάσα απόσταση από την Αθήνα. Άρα, αποφασίσαμε να απευθυνθούμε πρωτίστως στην περιοχή της Αττικής με πρωτότυπες δράσεις, όπως διαφήμιση στο μετρό, αλλά και διανομή free press σε όλη την επικράτεια.

Ευαγγελία ΣοφρώνηΠαράλληλα, κάναμε καταχωρήσεις σε έντυπα εθνικής εμβέλειας και σε ιστοσελίδες, ενώ ταυτόχρονα χρησιμοποιήσαμε το μότο μας σε όλες τις εκθέσεις, τις εκδηλώσεις και τις δράσεις της περιφέρειας, αλλά και στα social media. Ο χαρακτήρας της καμπάνιας που ήταν πολύ άμεσος και προσιτός στο ευρύ κοινό, ο τρόπος με τον οποίο υλοποιήθηκε –πήγαμε εμείς στους εν δυνάμει επισκέπτες, τους βρήκαμε στον δρόμο, στο σπίτι τους, στη δουλειά τους και δεν περιμέναμε να μας βρουν αυτοί σε εξειδικευμένες εκθέσεις και τουριστικές διοργανώσεις– απέδωσε καρπούς.

Κάθε μέσο μπορεί να διαθέτει τις ιδιαιτερότητές του, ωστόσο οπουδήποτε και εάν το έβλεπε ή συναντούσε κάποιος, ήταν άμεσα αναγνωρίσιμο, μιας και είχε εντυπωθεί στη συνείδηση του κόσμου.

Ποιοι οι βασικοί άξονες που διέπουν τη στρατηγική περί τον τουρισμό της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδος;

Ένας και μοναδικός: Συνεργασία και συνεννόηση με τους επαγγελματίες! Με αυτούς που γνωρίζουν το αντικείμενο στην πράξη καλύτερα από κάθε άλλον. Με αυτούς που έχουν να χάσουν και να κερδίσουν τα περισσότερα! Πρόκειται για το Α και το Ω.

Εξάλλου, μια από τις πλέον βασικές αρχές που διέπουν τη λειτουργία και τα εν γένει πεπραγμένα της Περιφερειακής Αρχής είναι να ακούει τις ανάγκες και τα προβλήματα. Προσπαθούμε και λειτουργούμε ως ένα ενιαίο, όσο και ισχυρό σύνολο, με απώτερο σκοπό τη διασφάλιση του καλύτερου δυνατού αποτελέσματος για την περιφέρεια, τις επιχειρήσεις και τους κατοίκους της.

Τι περιλαμβάνουν οι σχεδιασμοί σας για το τρέχον έτος;

Θέλουμε άμεσα να βγει στον αέρα το νέο, σύγχρονο και αμιγώς τουριστικό μας site. Ένας ακόμη στόχος είναι να συνδέσουμε τη γαστρονομία με τον τουρισμό, ενώ ψηλά στις προτεραιότητές μας είναι και να δομήσουμε τη νέα μας τουριστική προβολή στη λογική των διαδρομών φύσης και πολιτισμού.

Υπό αυτό το πρίσμα, μάλιστα, ήδη συνεργαζόμαστε στενά με το σωματείο «Διάζωμα». Φυσικά και θα συμμετέχουμε, όπως πάντα, σε εκθέσεις, θα διοργανώνουμε στοχευμένα fam και press trips και θα συνεχίσουμε να υλοποιούμε πετυχημένες δράσεις προβολής, αντίστοιχες με αυτές του «Βρέξει-Χιονίσει».

Το γεγονός ότι η Στερεά Ελλάδα πρωτίστως στο μυαλό του μέσου Έλληνα είναι συνδυασμένη με τον χειμερινό τουρισμό, πόσο δυσκολεύει ή διευκολύνει την προώθηση και της θερινής της διάστασης;

Ευαγγελία ΣοφρώνηΘα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω. Έχουμε υπέροχες θάλασσες και μαγευτικές ακτές. Η Εύβοια, για παράδειγμα, δεν ταυτίζεται σε καμία περίπτωση με τον χειμώνα. Από βορρά μέχρι νότο, από την Αιδηψό, μέχρι το Κάβο Ντόρο, έχει υπέροχους καλοκαιρινούς προορισμούς. Και από την άλλη, το πανέμορφο νησί της Σκύρου! Ναι, λοιπόν, η Σκύρος ανήκει στη Στερεά Ελλάδα.

Και να σας πάω και πιο ανατολικά, όπου βρίσκονται η Ιτέα και το Γαλαξίδι. Ποιος δεν έχει πάει μέχρι εκεί; Και πιο δίπλα, τα Τριζόνια, ένα μικρό νησάκι της Φωκίδας, το μοναδικό που κατοικείται στον Κορινθιακό κόλπο. Ο Μαλιακός Κόλπος στη Φθιώτιδα και οι βοιωτικές ακτές, με παραδοσιακά καλοκαιρινά θέρετρα προσδίδουν το δικό τους θετικό πρόσημο στην καλοκαιρινή εκδοχή της Στερεάς Ελλάδας.

Αυτό, λοιπόν, που μας δυσκολεύει, δεν είναι να προτάξουμε το καλοκαίρι ή τον χειμώνα. Αλλά να μπορέσουμε να τα συνδυάσουμε, να τα συνθέσουμε και να αποκτήσουμε μια ενιαία τουριστική ταυτότητα. Είμαστε μια μικρή Ελλάδα, μέσα στην Ελλάδα. Η Στερεά Ελλάδα αποτελεί ουσιαστικά μια μικρογραφία της χώρας μας και μπορεί να δουλέψει 365 ημέρες τον χρόνο. Βουνό και θάλασσα, φύση και πολιτισμός, γαστρονομία και εναλλακτικές δραστηριότητες. Και όλα αυτά, στο κέντρο της Ελλάδας!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας