Πριν από έναν χρόνο, η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας είχε αναπτύξει και λανσάρει μια ολοκληρωμένη χειμερινή καμπάνια, υπό τον διακριτικό τίτλο «Βρέξει-Χιονίσει», η οποία προκάλεσε (θετική) αίσθηση στο κοινό. Ποιοι είναι άραγε οι σχεδιασμοί της για φέτος; Η Ευαγγελία Σοφρώνη, ειδική συνεργάτιδα του Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας έχει τις απαντήσεις.

Kυρία Σοφρώνη, πώς προέκυψε η καμπάνια «Βρέξει – Χιονίσει στη Στερεά Ελλάδα»; Αποτέλεσε μέρος ενός ευρύτερου στρατηγικού σχεδιασμού ή μια one-off ενέργεια;

Η περυσινή καμπάνια «Βρέξει-Χιονίσει» αποτέλεσε ένα μόνο μέρος του σχεδιασμού μας για τη συνολική τουριστική ανάπτυξη της Στερεάς Ελλάδας, μιας περιοχής που παρά το αξεπέραστο φυσικό της περιβάλλον, τη μακρά ιστορία της, τη σπουδαία πολιτιστική της κληρονομιά και τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες που προσφέρουν οι επαγγελματίες του είδους, δεν αποτελεί και καμία τεράστια δύναμη στον τομέα του τουρισμού…

Ευαγγελία Σοφρώνη

Για τον λόγο αυτό και σε συνεργασία με τους ανθρώπους που ασχολούνται με τον τουρισμό, καταρτίσαμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο προβολής, ξεκινώντας εκ του μηδενός, έχοντας ως στόχο την ανάδειξη των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων της περιοχής μας. Όσο για το «Βρέξει-Χιονίσει», αυτό… γεννήθηκε μέσα σε λίγα λεπτά, μεταξύ αστείου και σοβαρού, από την ομάδα μας στην Περιφέρεια.

Τον περιφερειάρχη, Κώστα Μπακογιάννη, που μας κάνει τη ζωή δύσκολη γιατί δεν αφήνει τίποτα να πέσει κάτω και έχει άποψη για όλα, τον τότε αντιπεριφερειάρχη τουρισμού, Γιάννη Κοντζιά, ο οποίος και θέλησε να δώσουμε την εικόνα ότι η Στερεά Ελλάδα νομοτελειακά είναι ο ιδανικότερος χειμερινός προορισμός και φυσικά από τους συναδέλφους μου.

“Είμαστε μια μικρή Ελλάδα, μέσα στην Ελλάδα. Η Στερεά Ελλάδα αποτελεί ουσιαστικά μια μικρογραφία της χώρας μας και μπορεί να δουλέψει 365 ημέρες τον χρόνο. Βουνό και θάλασσα, φύση και πολιτισμός, γαστρονομία και εναλλακτικές δραστηριότητες. Και όλα αυτά στο κέντρο της Ελλάδας!”

Για να σας δώσω μια εικόνα, δουλεύουμε ομαδικά, σε ένα open space, ανακατευόμαστε ο ένας στη δουλειά του άλλου και σκεφτόμαστε πολλές φορές, έπειτα από τόσα χρόνια συνεργασίας, σαν ένα… μυαλό, συμπληρώνοντας ο ένας τον άλλον.

Εν προκειμένω, στόχος μας ήταν να επικοινωνήσουμε ότι η Στερεά Ελλάδα είναι έτοιμη να υποδεχθεί τους επισκέπτες της «no matter what». Και το κάναμε με δύο έννοιες που παραπέμπουν στον χειμώνα: το «βρέξει» και το «χιονίσει».

Εάν ήταν τμήμα μιας στρατηγικής προσέγγισης, ποιο το σκεπτικό και οι διαπιστώσεις που κατέληξαν στον σχεδιασμό και την υλοποίηση της ενέργειας;

Ευαγγελία ΣοφρώνηΑυτό που επιχειρούμε να κάνουμε συνολικά, σε κάθε μας δράση, είναι να μεταφέρουμε στο κοινό μία σειρά εμπειριών που μπορεί να βιώσει κανείς στην περιφέρειά μας. Δε θέλουμε να τους κάνουμε μαθήματα ιστορίας, ούτε γεωγραφίας. Ξέρουν όλοι πού βρίσκονται οι Δελφοί και οι Θερμοπύλες, ο Παρνασσός και το Καρπενήσι. Και ότι η Εύβοια είναι στην «καρδιά» της Ελλάδας.

Το ζητούμενο είναι να τους δώσουμε την ευκαιρία να κάνουν, αν θέλετε, μια δεύτερη ανάγνωση της περιοχής, να ανακαλύψουν τους κρυμμένους θησαυρούς μας, αλλά και τους λόγους εκείνους που θα τους κινητοποιήσουν και θα τους κάνουν να σκεφτούν ότι αξίζει τον κόπο να περάσουν μερικές ημέρες στα μέρη μας.

Σε αυτό το πλαίσιο, επιλέξαμε μια χειμερινή καμπάνια για να τους πούμε με απλά λόγια όχι μόνο τι μπορούν να κάνουν, να δουν και να γευτούν, αλλά και το πώς θα νιώσουν, κάνοντας επίκληση σε συναισθήματα. Τους δώσαμε, λοιπόν, εικόνες, τους… βάλαμε να παίξουν παιχνίδια, να ανακαλέσουν στη μνήμη τους τραγούδια, ποιήματα και παροιμίες που συνδέονται με πρόσωπα και περιοχές της Στερεάς Ελλάδας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας