Το Yachting βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των ελληνικών τουριστικών γραφείων όπως καταδεικνύουν οι εργασίες του 2ου Yachting Festival που ολοκληρώνονται σήμερα Κυριακή 14 Απριλίου στην Μαρίνα Αλίμου.
Πιο αναλυτικά ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ελληνικών Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδίων & Τουρισμού, FedHATTA, κ. Λύσανδρος Τσιλίδης υπογράμμισε τα οφέλη της Ελλάδας από τον θαλάσσιο τουρισμό, τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει, τις προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξής του καθώς και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που διαθέτει η χώρα μας ως ιδανικός προορισμός για τουρισμό γιώτινγκ.
Μέσω του γιώτινγκ, τόνισε ο κ. Τσιλίδης, η Ελλάδα μπορεί να αναδείξει τη μοναδικότητα της ελληνικής πολυνησίας την οποία αναζητούν ενδιαφερόμενοι τουρίστες από όλο τον κόσμο, και ο ρόλος μας ως τουριστικών γραφείων είναι οι αρμόδιοι να την προωθούν ως ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του προορισμού Ελλάδα, το οποίο προσφέρει ταυτόχρονα μεγάλες συγκινήσεις και ξεχωριστές ταξιδιωτικές εμπειρίες στους λάτρεις της θάλασσας.
Ο πρόεδρος της FedHATTA συνεχάρη τους διοργανωτές, και κυρίως την πρόεδρο του ΣΙΤΕΣΑΠ, κ. Ελένη Βρυώνη, και τον διευθυντή της MACT MEDIA GROUP, κ. Γιώργο Καραχρήστο, για τη δυναμική της εφετινής έκθεσης, η οποία, όπως είπε, έχει εξελιχθεί σε μια μεγάλη γιορτή για τον ελληνικό θαλάσσιο τουρισμό.
Ο κ. Τσιλίδης δήλωσε: «Με μια πρώτη ματιά αντιλαμβάνεται κανείς ότι το εφετινό Yachting Festival είναι πολύ πιο δυναμικό και έτοιμο να παρουσιάσει τις δυνατότητες του κλάδου στους επαγγελματίες του τουρισμού αλλά και στους απλούς ταξιδιώτες».
Παράλληλα, αναφέρθηκε στα τεχνικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες του τουρισμού και ειδικότερα του γιώτινγκ, η επίλυση των οποίων απαιτεί διάλογο με τα συναρμόδια υπουργεία.
Για την επίλυση των προβλημάτων αυτών, τόνισε, χρειάζονται προσπάθειες και από την Πολιτεία, έτσι ώστε να δοθεί περαιτέρω ώθηση στον κλάδο, να επωφεληθούν οι επαγγελματίες του τουρισμού κάνοντας ναυλώσεις σκαφών, αλλά και οι επισκέπτες της χώρας, οι οποίοι θα μπορούν να αποκομίζουν τις καλύτερες εντυπώσεις διαφημίζοντας την Ελλάδα με τον καλύτερο τρόπο στο εξωτερικό.
Ως FedHATTA, συνέχισε, μέσα από τη συνεργασία της Ομοσπονδίας με την ΣΙΤΕΣΑΠ, δίδεται επίσης έμφαση στο μάρκετινγκ για το ελληνικό γιώτινγκ καθώς και την εκπαίδευση του συνόλου των τουριστικών γραφείων και ιδιοκτητών γιωτ, σε σχέση με το πώς γίνεται επιτυχής προσέγγιση των διεθνών αγορών.
Σημειώνεται ότι η FedHATTA στηρίζει για δεύτερη χρονιά τη διοργάνωση.