Για δεύτερη φορά το Σχολείο Τουρισμού OnTour ταξιδεύει στη Xίο και συγκεκριμένα στις 27 και 28 Μαρτίου στο Ομήρειο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Χίου.
Το 2ο Σχολείο Τουρισμού OnTour ΧΙΟΥ, έρχεται με νέες ιδέες και θεματολογίες, επιδιώκοντας μέσα από το πρίσμα της ενημέρωσης και της συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης, να φέρει κοντά την τοπική κοινωνία και να ενισχύσει την υλοποίηση συνεργιών, αναδεικνύοντας τις αξίες του εθελοντισμού και του συναγωνισμού. Απευθύνεται σε όσους άμεσα ή έμμεσα, απασχολούνται και επηρεάζουν το τουριστικό προϊόν και τις υπηρεσίες της ευρύτερης περιοχής της Χίου.
Τις δύο ημέρες του Σχολείου οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν εξειδικευμένους εισηγητές, τόσο σε ομιλίες (την πρώτη ημέρα) όσο και σε workshops (τη δεύτερη ημέρα), οι οποίοι θα προσφέρουν σημαντικές γνώσεις μέσα από διαδραστικές εισηγήσεις σε τουριστικά θέματα.
Τις ομιλίες του Σχολείου Τουρισμού OnTour ΧΙΟΥ, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν δωρεάν πάνω από 300 συμμετέχοντες, ενώ τα δυο workshops της δεύτερης ημέρας, που θα είναι επίσης δωρεάν, έως και 25 συμμετέχοντες στο καθένα. Όλοι οι συμμετέχοντες θα λάβουν Πιστοποιητικό Παρακολούθησης από το Διεθνές Πανεπιστήμιο, με έδρα τη Θεσσαλονίκη.
Το Σχολείο Τουρισμού OnTour είναι μία εκπαιδευτική, μη κερδοσκοπική δράση, η οποία γεννήθηκε από τη σύμπραξη του Ινστιτούτου του ΣΕΤΕ (ΙΝΣΕΤΕ) και του Σχολείου Τουρισμού Καλαμάτας. Την εθνική διοργάνωση των Σχολείων Τουρισμού OnTour επιμελείται το ΙΝΣΕΤΕ, σε συνεργασία με τους εκάστοτε τοπικούς διοργανωτές. Στόχος του Σχολείου Τουρισμού OnTour είναι να «εξοπλίσει» τους επαγγελματίες του τουρισμού με νέες γνώσεις, ιδέες και δεξιότητες, προσφέροντάς τους κίνητρα και έμπνευση μέσα από εξιδεικευμένους ομιλητές και σύγχρονες θεματικές ενότητες.
Σημειώνεται ότι την τοπική διοργάνωση του Σχολείου Τουρισμού OnTour ΧΙΟΥ, έχουν αναλάβει ο Δήμος και το Επιμελητήριο Χίου, με συντονιστή τον Εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο για θέματα Τουρισμού κ. Δημήτρη Καράλη. Το Σχολείο Τουρισμού OnTour, τελεί υπό την ακαδημαϊκή Αιγίδα του Διεθνούς Ελληνικού Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, ενώ Εθνικοί Υποστηρικτές είναι η Effect Communication και η Ε-Survey.