Ξεσκεπάζουν οι ξενοδόχοι τους «κατά συρροή» ασθενείς

Πιο υποψιασμένοι είναι πλέον οι ξενοδόχοι για τους «κατά συρροή» ασθενείς που επισκέπτονται τα καταλύματα τους κερδίζοντας με τον τρόπο αυτό τον άτυπο πόλεμο που έχει ξεσπάσει μεταξύ εκείνων και των επισκεπτών.

Η αιτία αυτού του… πολέμου είναι οι όλο και περισσότερες ψευδείς καταγγελίες που έρχονται στην επιφάνεια τις τελευταίες μέρες από Βρετανούς κυρίως τουρίστες που κατηγορούν το εκάστοτε ξενοδοχείο όπου διαμένουν για τροφική δηλητηρίαση.

Χαρακτηριστικό είναι ότι μεταξύ 2013 και 2016, έχει σημειωθεί μια αύξηση 500% στις καταγγελίες για τροφική δηλητηρίαση στη Βρετανία, οι κάτοικοι της οποίας διεκδίκησαν χρήματα από τα ξενοδοχειακά brands. Τα ποσά δε που αξιώνουν οι…ασθενείς από τα ξενοδοχεία είναι αρκετά υψηλά με αποτέλεσμα να πλήττεται τόσο η φήμη του ξενοδοχείου όσο και του προορισμού.

Για να αντιμετωπιστεί αυτό το φαινόμενο έχουν ήδη θεσπιστεί από τον Απρίλιο νέοι κανόνες για τον καθορισμό του νομικού κόστους στις καταγγελίες ασθενείας, ενώ υπήρξαν δεσμεύσεις για αυστηρότερη διαχείριση των αξιώσεων με αποτέλεσμα οι ψευδείς καταγγελίες να καταδικάζονται πλέον ως απάτη.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας