Xenia Digi Hotel

Οι εργασίες του Xenia Digi Hotel ξεκίνησαν το πρωί του Σαββάτου 24 Νοεμβρίου συγκεντρώνοντας υψηλό ενδιαφέρον από επισκέπτες αλλά και εκθέτες.

Κατά τη διάρκεια της πρώτης μέρας οι συμμετέχοντες στο Xenia Digi Hotel αναφέρθηκαν σε όλα τα τεχνολογικά έργαλεία που πρέπει να διαθέτει ένα ξενοδοχείο ώστε να ανταπεξέλθει στην ψηφιακή εποχή.

Στο πρώτο πάνελ, συμμετείχαν η κυρία Δωροθέα Δέδε από τη Backbone, ο κ. Κύρος Ασφής από τη Nea Mesa, και συντόνιζε ο κ. Δημήτρης Σερίφης από τη Nelios με την κυρία Δέδε, να αναπτύσσει θέματα ορθής διαδικτυακής παρουσίας του ξενοδοχείου. Την αξία και τη σημασία του blog στο site του ξενοδοχείου, ως το καλύτερο εργαλείο πώλησης, ανέφερε ο κ. Κύρος Ασφής από τη NeaMesa ενώ η κυρία Ειρήνη Τζιρβελάκη από τα ξενοδοχεία Electra Hotels & Resorts, αναφέρθηκε στο Mobile App, ως «προσωπικό μπάτλερ των πελατών». Την αξία των analytics στην προσπάθεια ακτινογράφησης των πελατών ανέλυσε η κυρία Ελένη Λιόγκα, από τα Mitsis Hotels. Στη συνέχεια ο κ. Νικόλας Ζαρταλούδης από την City Never Sleeps αναφέρθηκε στο Google My Business ως τον δωρεάν SEO σύμμαχό μας. Μετά την ολοκλήρωση αυτής της ενότητας παρουσιάστηκε ως case study το ξενοδοχείο Du Lac των Ιωαννίνων.

Hotel Digital Marketing & Advertising

Η δεύτερη ενότητα της ημέρας είχε τίτλο Hotel Digital Marketing & Advertising με το θέμα να αναλύεται από τον Marketing Consultant κ. Θέμη Σαρανταένα και τον Digital Strategist & Analyst κ. Κωνσταντίνο Ανδρούτσο ενώ το συντονισμό της δεύτερης ενότητας είχε ο Αποστόλης Αϊβαλής από την aival.com. Η προβολή, η προώθηση και η διαφήμιση των ξενοδοχείων στον ψηφιακό κόσμο, μπήκε στο μικροσκόπιο των ομιλητών, οι οποίοι ανέλυσαν τις ιδιαιτερότητες της ξενοδοχειακής αγοράς, τα κόστη και τις σωστές πρακτικές. Στην ενότητα αυτή αναλύθηκε το θέμα των Google search Ads από τον Digital Strategist, Αλέξανδρο Ρασούλη ενώ ο Πάνος Μελισσαρόπουλος, από τη Moosend, ανέπτυξε το GDPR και πως μπορεί να κάνει το Email Marketing πιο αποδοτικό.

Το θέμα της αποτελεσματικής στόχευσης πελατών χρησιμοποιώντας τις διαφημιστικές πλατφόρμες των social media, ανέπτυξε ο κ. Χρήστος Ντίτορας από το Hilton Athens, ενώ ο κ. Κώστας Φρόνιμος μίλησε για το μέλλον της ψηφιακής διαφήμισης.

Το θέμα των travel bloggers και των influencers που δεν θα μπορούσε να μείνει εκτός ενότητας ανέπτυξε η κυρία Ελένη Στασινοπούλου από το The Hotel trotter, ενώ ο Βασίλης Δημαράκης από την Private Review, αναφέρθηκε στο θέμα των κριτικών από τους πελάτες. Η πρώτη ημέρα του Digi Travel ολοκληρώθηκε με το Case Study από το Kalisti Hotel από τη Σαντορίνη.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας