Η Χenia αποτελεί ένα ζωντανό, διαδραστικό event που παράγει deals εκατομμυρίων και ευκαιρίες δικτύωσης. Η διοργάνωση του 2024, η οποία έλαβε χώρα 23-25 Νοεμβρίου στο Metropolitan Expo, το επιβεβαίωσε με τον πιο ηχηρό τρόπο: Δυναμικές επιχειρηματικές σχέσεις δημιουργήθηκαν, αξιόλογες συζητήσεις πραγματοποιήθηκαν, ισχυρές εμπορικές συμφωνίες κλείστηκαν, στο πιο έντονα αναπτυσσόμενο hub δικτύωσης, επενδύσεων και παραγωγής γνώσης της χώρας για την τουριστική βιομηχανία.
30.794 επαγγελματίες του κλάδου της φιλοξενίας αναζήτησαν τις λύσεις για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις μιας νέας εποχής στην παγκόσμια τουριστική αγορά. Κάθε ξενοδόχος, αρχιτέκτονας, πολιτικός μηχανικός, διακοσμητής, f&b manager και επαγγελματίας του τουρισμού που ήθελε να βρει σύγχρονο εξοπλισμό, πρωτότυπες ιδέες και σχεδιαστικές προτάσεις, ανέσεις και υπηρεσίες, για κάθε είδους και μεγέθους κατάλυμα, που διαδραματίζουν ζωτικό ρόλο στη δημιουργία μιας αξέχαστης εμπειρίας για τον επισκέπτη, ήταν στην έκθεση.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ανάμεσα στους επισκέπτες, ήταν και σημαντικά στελέχη από ξενοδοχειακούς ομίλους με έδρα το εξωτερικό και συγκεκριμένα από χώρες της Βαλκανικής, τη Μέση Ανατολή, την Κύπρο, μεγάλους ευρωπαϊκούς τουριστικούς προορισμούς, αλλά και από την Αμερική και την Ινδία. Οι επιχειρηματίες αυτοί, επισκέφτηκαν την Xenia, αναζητώντας premium προϊόντα και υπηρεσίες, αποδεικνύοντας τη δυναμική της έκθεση και εκτός συνόρων.
Επίσης, με ρεκόρ συμμετοχής ξενοδόχων απ’ όλη την Ελλάδα – πάνω από 900- πραγματοποιήθηκε η 12η Γενική Συνέλευση του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της Ελλάδας, στο πλαίσιο της έκθεσης το Σάββατο 23 Νοεμβρίου.
Workshops & Projects που ανέδειξαν τις τάσεις του κλάδου
Τα workshops της έκθεσης Xenia, αποτέλεσαν για ακόμα μία φορά έναν τόπο ανταλλαγής απόψεων και γνώσης, ένα κανάλι επικοινωνίας ανάμεσα σε διακεκριμένους εισηγητές και στελέχη της Tουριστικής βιομηχανίας, αλλά και μία ευκαιρία έμπνευσης και διάδοσης καινοτόμων ιδεών και προτάσεων. Στο καθιερωμένο πλέον Digi Hotel Stage, θέματα όπως: τεχνητή νοημοσύνη στη φιλοξενία, customer experience design, τάσεις και εξελίξεις σε social media, digital advertising, online πωλήσεις, χρηματοδοτικά προγράμματα, parity τιμών, νέα εποχή των ψηφιακών πληρωμών, συζητήθηκαν από 45 κορυφαίους digital experts. Eπίσης, οι τάσεις στο design, οι τεχνολογικές εξελίξεις και τα νέα υλικά που συμβάλλουν στη δημιουργία μοναδικών χώρων φιλοξενίας, αναδείχθηκαν μέσα από 20+ ομιλίες στο The Red Spot Stage.
Για πρώτη φορά στην Ελλάδα οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά ένα μοναδικό κατασκευαστικό project από τον Κώστα Γκάγκο και την ομάδα του Costas Gagos Architecture & Design. Η υπόσκαφη modular σουίτα – κάψουλα ενθουσίασε για το design και τη λειτουργικότητα. Ξενοδόχοι που θέλουν να επεκτείνουν την επιχείρησή του και να προσφέρουν μία διαφορετική πρόταση διαμονής, επενδυτές που θέλουν να μπουν δυναμικά στο χώρο του hospitality με ξενοδοχειακά projects που θα κλέψουν τις εντυπώσεις, ανακάλυψαν το ONEliving – The Rock Project, μια πρωτοποριακή πρόταση για ενοικιαζόμενες σουίτες ή premium glamping.