Η Xenia 2021, παρά τις δυσκολίες της εποχής, πραγματοποιήθηκε σε απόλυτα ασφαλείς συνθήκες και σημείωσε απρόσμενη επισκεπτική και εμπορική επιτυχία, αποδεικνύοντας τη διάθεση των επαγγελματιών να βρεθούν όλοι μαζί ξανά σε μια έκθεση με φυσική παρουσία. Η επιτυχία αυτή εκτός του ότι έδωσε μία μεγάλη “ανάσα” στις προμηθευτικές επιχειρήσεις του κλάδου, σηματοδότησε με θετικό πρόσημο την έναρξη της επόμενης τουριστικής σεζόν.
Οι 17.000 επισκέπτες της έκθεσης, ήταν όλοι επαγγελματίες (ξενοδόχοι, αρχιτέκτονες, στελέχη κατασκευαστικών εταιρειών κ.λπ) και ήξεραν τι ζητούσαν, γεγονός που ενθουσίασε όλους τους εκθέτες, οι οποίοι δηλώνουν απόλυτα ικανοποιημένοι αφού πραγματοποίησαν πολλά και ποιοτικά ραντεβού και έκλεισαν ουσιαστικές εμπορικές συμφωνίες.
Για απρόσμενη επιτυχία μιλούν οι εκθέτες
“Η επισκεψιμότητα μας εξέπληξε ευχάριστα. Συναντήσαμε και παλιούς πελάτες αλλά βρήκαμε και νέους. Ραντεβού το 2022”
Αναστάσιος Κυρπόγλου, Διευθύνων Σύμβουλος, Kirpoglou Premium Textiles
“Όλες οι επαφές που κάναμε στην Xenia, είχαν ουσία. Ήταν συνεργάτες μας, αρχιτέκτονες, επενδυτές και μελετητικά γραφεία”
Ασημίνα Τσίκα, CEO, elvial Advanced Aluminium Solutions
“Οι εντυπώσεις μας από την έκθεση είναι πολύ καλές. Ο αριθμός των επισκεπτών ήταν πραγματικά πέρα από το αναμενόμενο”
Στυλιανός Γκαβός, Commercial Director, Κostopoloulos Horeca
Διαβάστε εδώ περισσότερες δηλώσεις εκθετών >>
Πλήθος ξενοδόχων στο 5ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας
Περισσότεροι από 850 επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου παρακολούθησαν το 5ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας, το οποίο πραγματοποιήθηκε από το Ξ.Ε.Ε, τόσο με φυσική παρουσία όσο και μέσω ψηφιακής πλατφόρμας, στα πλαίσια της Xenia 2021. Σημαντικές διεθνείς προσωπικότητες και στελέχη μεγάλων ξενοδοχειακών αλυσίδων παγκόσμιας εμβέλειας, παρουσίασαν μία σειρά από θέματα που αφορούν την διαχείριση των νέων καταναλωτικών συμπεριφορών και την ανάδειξη της βιωσιμότητας ως μοχλό ανάπτυξης του τουριστικού προϊόντος στην μετά covid εποχή. >
Τα νέα digital “εργαλεία” στην μετά covid εποχή
O ψηφιακός κόσμος της διαφήμισης και του μάρκετινγκ για τον κλάδο των ξενοδοχείων, τα νέα digital κανάλια που εμπλουτίζουν το ξενοδοχειακό προϊόν και φέρνουν έσοδα, αναδείχθηκαν με μία σειρά εισηγήσεων από εξειδικευμένα στελέχη του κλάδου, στο stage του Digi Hotel.>
H αειφορία των ξενοδοχείων στο επίκεντρο του Build Hotel
Ο κομβικός ρόλος του σχεδιασμού και της κατασκευής των υποδομών των τουριστικών μονάδων με βιώσιμα υλικά και η σύνδεσή τους με την αειφορία του τουριστικού προϊόντος, αναλύθηκαν διεξοδικά μέσα από ομιλίες ειδικών, αλλά και παρουσιάσεις πετυχημένων case studies αειφόρων ξενοδοχείων.