Ξεκινάει η θαλάσσια αστική συγκοινωνία στην Θεσσαλονίκη, ένα έργο πνοής που μετά από τέσσερα χρόνια από την ολοκλήρωση της μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων μετράει αντίστροφα.
Η θαλάσσια αστική συγκοινωνία, ένα έργο ύψους 10.000.000 ευρώ, θα συνδέει το κέντρο της Θεσσαλονίκης με την περιοχή των Νέων Επιβατών. Το έργο, έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση και εφόσον δεν προκύψουν νέα προβλήματα, θα ολοκληρωθεί σε ένα χρόνο από σήμερα.
Μετά την κατασκευή προβλητών και κτιρίων, το έργο θα παραδοθεί στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, προκειμένου να προκηρυχτεί ο σχετικός διαγωνισμός που θα αναδείξει τον ιδιώτη, ο οποίος θα φέρει καράβια στον Θερμαϊκό Κόλπο, για να μεταφέρονται οι κάτοικοι και οι επισκέπτες. Βασική προϋπόθεση είναι η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης να εγκρίνει την μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων.
Το συγκεκριμένο έργο για το οποίο ήταν υπεύθυνη η αρμόδια επιτροπή του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, πήρε το πράσινο φως και εκεί που αρχικά κολλούσε στα «γρανάζια» της ελληνικής γραφειοκρατίας. Η Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάδειξης Λιμένων (ΕΣΑΛ) συνεδρίασε για πρώτη φορά στις 30 Μαΐου του 2018, δηλαδή δυόμιση χρόνια μετά τις εκλογές, ενώ χρειάστηκαν άλλοι πέντε μήνες για να καθαρογραφεί η απόφαση, η οποία αναμένεται να φτάσει ίσως και σήμερα στην «Εγνατία Οδό Α.Ε.» που είναι υπεύθυνη για την κατασκευή του έργου.