Κρυπτονομίσματα. Πόσο οι ταξιδιώτες ζητούν τη χρήση τους;

Έρευνα αποκαλύπτει ότι ένα σημαντικό ποσοστό τουριστών στο Ηνωμένο Βασίλειο ενδιαφέρεται να πληρώσει για ταξίδια χρησιμοποιώντας κρυπτονομίσματα. Τα ευρήματα δείχνουν ότι σχεδόν ένας στους τέσσερις (23%) σίγουρα ή πιθανόν θα σκεφτόταν να χρησιμοποιήσει κρυπτονομίσματα για να πληρώσει το ταξίδι του. Ταυτόχρονα, σχεδόν τρεις στους δέκα (28%) του συνολικού δείγματος παραδέχθηκαν ότι δεν καταλαβαίνουν αρκετά το σύστημα των κρυπτονομισμάτων για να έχουν άποψη. Το υπόλοιπο (49%) ήταν ανένδοτο ότι δεν θα πλήρωναν ποτέ το ταξίδι τους με αυτόν τον τρόπο. Οι νεότεροι ερωτηθέντες ήταν περισσότερο θετικοί, απαντώντας με καθαρό «ναι» σε ποσοστό 47% (άτομα 18-24 ετών), εκ των οποίων το 18% ενδιαφέρεται «σίγουρα» και το 29% απαντά «ίσως». Αυτή η ηλικιακή ομάδα ήταν επίσης η πιο ενημερωμένη για τα κρυπτονομίσματα γενικά, με μόνο το 17% να λέει ότι δεν ήξερε αρκετά για να σχολιάσει.

Αντίθετα, περισσότεροι από ένας στους τρεις (35%) των ατόμων ηλικίας 55-64 ετών παραδέχτηκαν την άγνοιά τους, με αυτή τη γενιά να γνωρίζει λιγότερο το θέμα απ’ ό,τι οι άνω των 65 ετών, από τους οποίους μόνο το 30% δεν ήταν αρκετά ενημερωμένο για να έχει μια γνώμη. Ωστόσο, οι άνω των 65 ετών ήταν οι «λιγότερο πιθανό» (4%) όλων των ηλικιακών ομάδων να πληρώσουν για ένα ταξίδι με κρυπτονόμισμα.

Η Juliette Losardo, Διευθύντρια Έκθεσης, World Travel Market London, δήλωσε: «Μας εξέπληξε το συνολικό επίπεδο ενδιαφέροντος για τη χρήση κρυπτονομισμάτων για την πληρωμή ενός ταξιδιού. Είναι αναμενόμενο ότι οι νεότεροι ερωτηθέντες ήταν οι πιο αφοσιωμένοι και ενημερωμένοι, και αυτό το εύρημα είναι πιθανό να ενδιαφέρει τους προμηθευτές και τους προορισμούς που ενδιαφέρονται να προσελκύσουν αυτή την ηλικιακή ομάδα.

«Οι πληρωμές των καταναλωτών είναι μια όλο και πιο σημαντική πτυχή της ταξιδιωτικής βιομηχανίας. Πολλοί ταξιδιώτες αναμένουν ότι θα μπορούν να αγοράσουν το ταξίδι τους χρησιμοποιώντας τη μέθοδο της επιλογής τους και όχι αυτή που ταιριάζει στον προμηθευτή. Καθώς μεγαλώνει το κοινό ηλικίας 18-24, η ισχύς των δαπανών τους θα αυξηθεί, όπως και η επιτακτική ανάγκη για τη βιομηχανία να προσφέρει κρυπτονομίσματα ως επιλογή. Σαφώς, οι λύσεις crypto δεν είναι για όλους, αλλά για κάποιους είναι το μέλλον!»

Μetaverse: τι έχει να κερδίσει η ταξιδιωτική βιομηχανία

Πριν από δύο δεκαετίες, όταν το Internet κυριάρχησε παντού, είχε προβλεφθεί ότι τα Διαδικτυακά Ταξιδιωτικά Γραφεία (OTA) θα αντικαθιστούσαν όλους τους παραδοσιακούς ταξιδιωτικούς πράκτορες. Ωστόσο, σήμερα, συνυπάρχουν με επιτυχία. Λόγω πανδημίας, μάλιστα, η ανθρώπινη επαφή και η εξατομικευμένη υπηρεσία έχουν γίνει ακόμη πιο επιθυμητές απ’ ό,τι στην προ Internet εποχή. Σήμερα, εν μέσω της Τέταρτης Βιομηχανικής Επανάστασης (4IR), που χαρακτηρίζεται από ταχεία ψηφιοποίηση και επιταχυνόμενη καινοτομία, μπορούμε να μυρίσουμε τον… φόβο στην αγορά για τη metaverse εποχή.

Τα ρομπότ θα αντικαταστήσουν το προσωπικό του ξενοδοχείου; Θα κάνουν διακοπές οι άνθρωποι στο μετασύμπαν; Θα πάρει τις δουλειές μας το AI;

Η απάντηση είναι σίγουρα όχι, όχι και όχι. Οι νέες τεχνολογίες θα βοηθήσουν και αν τα ρομπότ μπουν σε βασικούς ρόλους, θα δημιουργηθούν άλλες θέσεις εργασίας. Απλώς είναι ώρα για επανεξέταση των δεδομένων. Αυτό είναι όλο, υποστηρίζει σχετική έρευνα για το θέμα, που γνωστοποιήθηκε στην WTM. Ο εικονικός τουρισμός είναι μια εμπειρία που δίνει τη δυνατότητα στα άτομα να εξερευνήσουν νέες τοποθεσίες, χωρίς να χρειάζεται πραγματικά να ταξιδέψουν σε αυτές. Συνδυάζει πτυχές της εικονικής πραγματικότητας με τις αρχές του τουρισμού και ενσωματώνει μια σειρά από καθηλωτικές εμπειρίες, που περιλαμβάνουν συσκευές που κυμαίνονται από κινητά τηλέφωνα έως συσκευές VR, με άλλα λόγια, το metaverse.

Μetaverse: ένα εργαλείο πώλησης όπως κανένα άλλο

Τα περιθώρια χρήσης του metaverse για την εμπορία προορισμών και προϊόντων είναι τεράστια. Αντί να αντικαταστήσει την εμπειρία του ταξιδιού, ανοίγει την όρεξη, πουλώντας, κυριολεκτικά, «το όνειρο» ή τη φιλοδοξία, και όπως επισημαίνεται, είναι ένα εργαλείο μάρκετινγκ που πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη. Τα ταξιδιωτικά γραφεία, για παράδειγμα, μπορούν να συνεργαστούν με ξενοδοχεία, τουριστικούς πράκτορες και παρόχους εμπειρίας για να προσφέρουν εικονικές περιηγήσεις σε καταλύματα, προορισμούς, αξιοθέατα και πολλά άλλα. Συνδέοντας δυνητικούς ή υφιστάμενους πελάτες με αυτά τα μέρη, προσφέρουν μια νέα πηγή ταξιδιωτικής έμπνευσης.

«Ακόμη και όταν ένας πελάτης φτάσει στον προορισμό του, θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει το μετασύμπαν για να παραγγείλει φαγητό και υπηρεσίες ή να αναζητήσει αξιοθέατα και εμπειρίες».

Η εμπειρία στο metaverse μπορεί επίσης να ενισχύσει τις κρατήσεις. Για παράδειγμα, οι εξορμήσεις VR του Thomas Cook στο Μανχάταν, προσφέροντας στους επισκέπτες στα καταστήματά τους μια γεύση της πόλης, οδήγησαν σε αύξηση 190% στις σχετικές κρατήσεις.
Πολλοί οργανισμοί παρέχουν επίσης εικονικές τρισδιάστατες εκδόσεις πραγματικών χώρων και τοποθεσιών. Για παράδειγμα, μπορείτε τώρα να εξερευνήσετε το Μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι σε VR. Οι εικονικοί επισκέπτες μπορούν να δουν εκθέσεις, να απολαύσουν συναυλίες ή ακόμα και να συναντήσουν φίλους για μια εικονική βόλτα στο μουσείο.

Ο ταξιδιωτικός τομέας μπορεί να αξιοποιήσει αυτή την τεχνολογία με πολλούς τρόπους, όχι μόνο για να πουλήσει προορισμούς και εκδρομές σε πελάτες που σχεδιάζουν να τους επισκεφθούν με φυσική παρουσία, αλλά ίσως για να συγκεντρώσει εμπειρίες προορισμού και να τις «συσκευάσει» για άτομα που δεν μπορούν να ταξιδέψουν στο εξωτερικό. Υπό αυτή την οπτική, πρόκειται για μια εντελώς νέα αγορά.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας