Workshop Tour

Οι παρουσιάσεις του 100% Hotel Workshop Tour κράτησαν ζωντανό το ενδιαφέρον του κοινού που το παρακολούθησε στην αίθουσα του «The Met Hotel» στην Θεσσαλονίκη.

Οι επισκέπτες ξεπέρασαν τους 300 και αποτελούνταν τόσο από ξενοδόχους που σχεδιάζουν την αναδιαμόρφωση του ξενοδοχείου τους, όσο και από νέους επενδυτές που ετοιμάζονται να εισέλθουν στην ξενοδοχειακή αγορά.

Highlights του event της Θεσσαλονίκης, αποτέλεσαν τα νέα παραδείγματα αξιόλογων boutique ξενοδοχείων που διαμορφώθηκαν από τη μετατροπή παραδοσιακών καταλυμάτων.

Από τη Μαίρη Σφυράκη, η ανάλυση του πρακτικού case study για τον τρόπο που ένα ξενοδοχείο κάνει upgrade δωματίου, από τον Ζένιο Ζένιου, τα απτά παραδείγματα από Custom σχεδιασμό επίπλων, από τον Δημήτρη Ζέλιο αλλά και η παρουσίαση ενός νέας γενιάς εργαλείου για τη σύγκριση τιμών στο ίδιο το website του ξενοδοχείου από τον Γιάννη Κουτσόπουλο.

Η παρουσίαση απέκτησε ιδιαίτερο ενδιαφέρον με τον σχολιασμό και των διάλογο των ομιλητών από τον συντονιστή του Workshop Νίκο Σ. Μοράντη, ο οποίος έκανε ιδιαίτερες αναφορές και συνδέσεις των παρουσιάσεων με τα ξενοδοχεία της περιοχής.

Στο Workshop της Θεσσαλονίκης, προστέθηκε και η cutting edge λύση του Sensory Marketing από την εταιρεία Scent, ενώ αίσθηση προκάλεσε η mini παρουσίαση του Ξενοδοχειακού Φωτογράφου Ανδρέα Σφυρίδη, για τη διαδικασία της σωστής φωτογράφισης. Από όλες τις παρουσιάσεις, σαφώς, δεν έλειψαν και οι αναφορές στο σήμα των Boutique Ξενοδοχείων από το ΞΕΕ, που είναι και ένας από τους επίσημους υποστηρικτές της δράσης, και φαίνεται να προκαλεί το ιδιαίτερο ενδιαφέρον του κοινού.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας