Το τεράστιο ενδιαφέρον των επισκεπτών κέρδισαν για ακόμα μία ημέρα οι ομιλίες του Web hotel, όπου αναλύθηκαν θέματα όπως τα adwords, η σημασία των bloggers και των influencer αλλά και τα social media.
Digital διαφήμιση και Marketing για τα ξενοδοχεία, ήταν το θέμα της πρώτης ενότητας τη δεύτερη ημέρα του WebHotel, με συντονιστή τον σύμβουλο marketing Θέμη Σαρανταένα. Το θέμα, αναλύθηκε σε πάνελ με τη συμμετοχή του Νικόλα Ζαρταλούδη από τη The City Never Sleeps αλλά και του digital marketing strategist, Κωνσταντίνου Ανδρούτσου, ο οποίος μετά το τέλος της συζήτησης, πραγματοποίησε ομιλία με θέμα «Ο σύγχρονος Χάρτης της Digital Διαφήμισης για τα ξενοδοχεία».
Όπως τόνισαν οι ομιλητές η ψηφιακή διαφήμιση εξελίσσεται συνεχώς, ενώ με τη χρήση νέων εργαλείων και καναλιών, οι ξενοδόχοι μπορούν να στοχεύσουν το κοινό που θέλουν.
Η συνέχεια είχε ως θέμα τα Google Adwords, όπου ο Γιώργος Κωνσταντινίδης από την Hellenic Technologies, ανέλυσε τους ιδανικούς τρόπους διαφήμισης μέσω αυτού του τόσο δημοφιλούς εργαλείου. Ο Μάριος Μαυρομιχάλης από τη Nekya, φέρνοντας συγκεκριμένα παραδείγματα, ανέπτυξε τους τρόπους επίτευξης πιο στοχευμένης προβολής μέσω των social media. H travel blogger Μαρία Κόφου, από το T-Stories, έδωσε πολλά tips για τον τρόπο επιλογής του blogger με τον οποίο ενδείκνυται να συνεργαστεί ο ξενοδόχος. Η πρώτη αυτή ενότητα ολοκληρώθηκε με τον Γαβριήλ Ευσταθίου από την Zootle και το Δημήτρη Σερίφη από τη Nelios, οι οποίοι μίλησαν για το e-mail marketing και το GDPR και το πώς μπορεί να λειτουργήσει για την προσέλκυση πελατών στα ξενοδοχεία.