H Wanderlust Greece, το πρώτο Digital Travel Show που σχεδίασε και υλοποιεί η Marketing Greece, ανέδειξε τα χαρακτηριστικά της Θεσσαλονίκης που την καθιστούν ιδανικό προορισμό για διακοπές μικρής διάρκειας – City Break.
Με στόχο την αύξηση της μέσης διάρκειας παραμονής των επισκεπτών και με θέμα τη γνωριμία με την πόλη σε 72 ώρες η καμπάνια, που υλοποιήθηκε τον μήνα Νοέμβριο, πρόβαλλε το ιδιαίτερο μείγμα εμπειριών που προσφέρει η πόλη στον επισκέπτη, με κεντρικούς άξονες τον πολιτισμό και τη γαστρονομία, αλλά και ξεχωριστές προτάσεις για μοναδικές κοντινές εξορμήσεις.
Η καμπάνια της Θεσσαλονίκης, που διήρκεσε συνολικά 40 ημέρες, συμπεριλαμβάνοντας και ενέργειες διατήρησης ενδιαφέροντος στα Social Media του Discovergreece.com, σημείωσε περισσότερα από 3,5 εκατομμύρια Social Media Reach και πάνω από 180.000 Social Media Engagement. Παράλληλα, κατά τη διάρκεια του Digital ταξιδιού δημιουργήθηκε πλήθος πρωτότυπου φωτογραφικού υλικού, το οποίο βρίσκεται online στο site της Wanderlust Greece και είναι στη διάθεση των τοπικών τουριστικών επιχειρήσεων και φορέων της Θεσσαλονίκης για αξιοποίησή του σε ενέργειες προβολής και προώθησης.
Σύμφωνα με την CEO της Marketing Greece, κ. Ιωάννα Δρέττα, η Θεσσαλονίκη είναι μια πόλη που έχει τη δυνατότητα να ανταποκριθεί με επιτυχία στα ζητούμενα ενός City Break προορισμού και να προσφέρει πραγματικά ξεχωριστές εμπειρίες στον επισκέπτη της. «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι, που μέσα από την καμπάνια Wanderlust Greece και το νέο video έχουμε την ευκαιρία να προβάλλουμε με σύγχρονο τρόπο τον χαρακτήρα και την πολυμορφία της Θεσσαλονίκης. Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της ταινίας που δημιουργήθηκε είναι η αισθητική της. Βασιζόμενοι σε επιτυχημένες διεθνείς πρακτικές στο χώρο του travel video και υιοθετώντας καινοτόμους τρόπους κινηματογράφησης, δημιουργήσαμε ένα εντυπωσιακό video που αντιπροσωπεύει τη σύγχρονη εικόνα της πόλης».