Tα τρία τέταρτα των Βρετανών (73%) επιλέγουν να ταξιδέψουν στον ίδιο προορισμό διακοπών κάθε χρόνο, προκρίνοντας την εξοικείωση με τον προορισμό από την περιπέτεια, ωστόσο επιθυμούν να είναι πιο τολμηροί στις διακοπές, σύμφωνα με νέα έρευνα της Norwegian Cruise Line (NCL).
Όχι απλώς επιστρέφουν στον ίδιο και «δοκιμασμένο» προορισμό, αλλά επιλέγουν και τις ίδιες υπηρεσίες σε αυτόν. Τα τρία τέταρτα έχουν επισκεφθεί το ίδιο ξενοδοχείο περισσότερες από μία φορές, με κατά μέσο όρο πάνω από 4 ταξίδια στο αγαπημένο τους κατάλυμα BnB.
Εξ όσων επιλέγουν τη ρουτίνα αυτή, περισσότεροι από τους μισούς δεν βρίσκουν λόγο να την αλλάξουν (55%), το 30% επιθυμεί να μην κάνει προγραμματισμό και το 27% θα ήθελε να συναντά γνωστά πρόσωπα κάθε φορά που κάνει διακοπές.
Παρά την άνεση που προσφέρουν οι διακοπές με τις οποίες είναι εξοικειωμένοι, τα δεδομένα αποκαλύπτουν ότι οι επαναλαμβανόμενοι σε έναν προορισμό ταξιδιώτες εμφανίζουν σημάδια κόπωσης κατά την επίσκεψη στο ίδιο ξενοδοχείο (17%), κατά την κατανάλωση του ίδιου φαγητού (15%) και τη συνάντηση με τους ίδιους ανθρώπους (13%), αφήνοντας περιθώρια για πιο ενδιαφέρουσες διακοπές, όπως οι διακοπές κρουαζιέρας.
Όσοι επιζητούν να δοκιμάσουν νέα πράγματα για πρώτη φορά, νιώθουν οτι χρειάζονται καθοδήγηση προκειμένου να φύγουν από τη ζώνη ασφάλειας. Το 43% θα ήθελε να πάρει τη βοήθεια κάποιου στον προγραμματισμό του ταξιδιού, με το 49% εξ αυτών να δηλώνει ότι θα επιθυμούσε να βοηθηθεί στον εντοπισμό καλύτερης προσφοράς. Άλλοι επιθυμούν να λάβουν συμβουλές που σχετίζονται με το τι πρέπει να αποφύγουν (44%) και το 41% για το ποια μέρη να επισκεφθούν.
Έπειτα από 2 χρόνια ταξιδιωτικών περιορισμών, οι Βρετανοί αναζητούν ευκαιρίες να διαταράξουν τη ρουτίνα των δικαοπών τους, με το 53% να δηλώνει ότι θα ήθελε να επισκεφθεί κάποιο νέο προορισμό, το 37% να αποκτήσει εμπειρίες από μια νέα κουλτούρα και το 36% να δοκιμάσει κάποια κουζίνα που δεν έχει δοκιμάσει στο παρελθόν.
Άλλωστε, έξι στους 10 (58%) δεν έχουν ταξιδέψει στο εξωτερικό από το ξέσπασμα της πανδημίας, και αναζητούν την περιπέτεια. Το 44% σκοπεύει να καλύψει το χαμένο έδαφος στα ταξίδια κάνοντας διακοπές εξερεύνησης και το 29% ονειρεύεται διακοπές που θα εκτείνονται σε πολλές ηπείρους.