Το Πήλιο έγινε viral από τους Travel Bloggers Greece, οι οποίοι συμμετείχαν στη σχετική εξόρμηση που διοργάνωσε η εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων Spyrou Philoxenia από τις 27 έως τις 29 Ιανουαρίου.
Στόχος του ταξιδιού ήταν να αποκαλύψει τη φυσική ομορφιά του τόπου, την πολιτιστική κληρονομιά, τις παραδόσεις, τις υπαίθριες δραστηριότητες, την τοπική κουζίνα, τη φιλοξενία και να αποκαλύψει τους λόγους που αποτελεί το κρυμμένο κόσμημα της Ελλάδας. Η Spyrou Philoxenia δημιούργησε το hashtag #DestinationPelion μέσω του οποίου καθένας μπορεί να παρακολουθήσει το ταξίδι σε social media, όπως Facebook, Instagram και Twitter.
“Η Spyrou Philoxenia εστιάζει στη συνεργασία με travel bloggers καθώς καταλαβαίνουμε την επιρροή τους στους ταξιδιώτες”, δήλωσε ο John Grigoras, Deputy Manager, Sales & Marketing στη Spyrou Philoxenia. “Στόχος της εταιρείας μας είναι να δημιουργήσουμε για τους επισκέπτες μας αναμνήσεις που θα διαρκέσουν μια ζωή, μέσω υψηλής ποιότητας υπηρεσιών και επιλεγμένων καταλυμάτων που προσφέρουν τα συνεργαζόμενα με την εταιρία μας ξενοδοχεία. Μετά τη γνωριμία μας με τους ιδρυτές του Travel Bloggers Greece στο World Travel Market του Λονδίνου και μαθαίνοντας για την επερχόμενη επέτειό τους, πρότεινα χωρίς κανένα δισταγμό το Πήλιο ως ιδανικό προορισμό. Καταφέραμε να αναπτύξουμε μία θαυμάσια συνεργασία μεταξύ ιδιωτικών εταιρειών, όπως η Trekking Hellas και Les Hirondelles, ιδρυμάτων όπως η Ένωση Ξενοδόχων Νομού Μαγνησίας και του δημοσίου τομέα μέσω των Περιφερειακών Ενοτήτων Μαγνησίας και Σποράδων και να δημιουργήσουμε μία αξιομνημόνευτη εμπειρία. Οι Travel Bloggers Greece αποτελούνται από μία ομάδα bloggers υψηλού επαγγελματικού κύρους, και το ενδιαφέρον για το Πήλιο στο ευρύ κοινό άρχισε να φαίνεται στα social media ήδη από το ταξίδι”, συμπληρώνει.
“Ως travel bloggers, μας αρέσει να προωθούμε εκπληκτικούς προορισμούς όπως το Πήλιο, με αυθεντικότητα και δυνατά τοπικά χαρακτηριστικά. Το πετύχαμε δουλεύοντας με τη Spyrou Philoxenia” δήλωσε η Elena Sergeeva, co-founder της TBG. “Τα μέλη μας ανυπομονούν να γράψουν στα blogs τους για τις προσωπικές τους εμπειρίες εξερευνώντας αυτήν την ξεχωριστή περιοχή της Ελλάδας. Το ταξίδι στο Πήλιο, σαν κομμάτι της δεύτερης επετείου μας αποτέλεσε μία ξεχωριστή εμπειρία”, είπε η Marissa Tejada, co-founder της TBG. “Η στενή συνεργασία με μία έμπειρη εταιρία όπως η Spyrou Philoxenia, μας έδωσε μία υπέροχη ευκαιρία να μοιραστούμε τη μοναδική ομορφιά, τη φιλοξενία και τη γαστρονομία του Πηλίου μέσω υψηλής ποιότητας ψηφιακού περιεχομένου και των social media”.
Καθώς αυτός ο χειμώνας έφερε πολύ χιόνι, οι bloggers είχαν την ευκαιρία να δουν όσα έχει να προσφέρει η περιοχή ολόκληρο το χρόνο. Οι bloggers κατά τη διαμονή τους φιλοξενήθηκαν στην Τσαγκαράδα στο Aglaida Hotel & Apartments και η πρώτη μέρα ξεκίνησε με πεζοπορία προς την παραλία της Νταμούχαρι από εκπροσώπους της Trekking Hellas. Στη συνέχεια το πούλμαν οδήγησε τους συμμετέχοντες μέσω του χωριού Άγιος Ιωάννης στο ιστορικό χωριό Ζαγορά, όπου είχαν την ευκαιρία να απαθανατίσουν τη γραφική πλατεία και να απολαύσουν τοπικούς μεζέδες σε παραδοσιακή ταβέρνα. Η εκδρομή συνεχίστηκε στο χιονοδρομικό κέντρο στο χωριό Χάνια όπου οι bloggers φωτογράφησαν το χιονισμένο βουνό αγναντεύοντας το Αιγαίο. Κατόπιν το γκρουπ κατευθύνθηκε στο Manthos Hotel Resort & Spa για να ζεσταθεί με καφέ, ενώ εκεί πραγματοποιήθηκε και η παραδοσιακή κοπή της βασιλόπιτας.
Η δεύτερη μέρα επικεντρώθηκε στη νότια πλευρά του Πηλίου, ξεκινώντας με μία επίσκεψη στο χωριό Βυζίτσα όπου οι bloggers απόλαυσαν παραδοσιακά γλυκά του κουταλιού από το Γυναικείο Συνεταιρισμό, ενώ στη συνέχεια είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν την μοναδική και ιστορική Εκκλησία των Αρχαγγέλων στις Μηλιές. Στο δρόμο για το Βόλο, οι επισκέπτες πέρασαν από τα παραθαλάσσια χωριά Καλά Νερά και Άφισσο μαζί με μία στάση στον σιδηροδρομικό σταθμό Άνω Λεχώνια για να φωτογραφήσουν τον περίφημο “Μουτζούρη”. Ακολούθησαν τσίπουρο και μεζέδες στο Βόλο, η επιστροφή συνεχίστηκε μέσα από τη Μακρυνίτσα και κατέληξε με δείπνο στο Κρίτσα στην Πορταριά.
Η παρουσία της Spyrou Philoxenia στο Πήλιο περιλαμβάνει 4 ξενοδοχεία, ενώ πρόκειται να προστεθούν περισσότερα στο άμεσο μέλλον. Επί του παρόντος η εταιρία λειτουργεί 7 μονάδες στη Σκόπελο και διαχειρίζεται τις κρατήσεις και τις πωλήσεις σε αρκετές ακόμη τοπικές επιχειρήσεις. Η εταιρεία ωστόσο επεκτείνει τον κατάλογο αυτό με νέες συνεργασίες να ανακοινώνονται σε όλη την Ελλάδα. Συνεργαζόμενα μέλη αποτελούν τα ξενοδοχεία Kaimak Inn, Chania Hotel, Chania Palace, Aglaida Hotel and Apartments, Iris Traditional Guesthouse and Suites, Archontiko Kaltezioti και Nymfasia Arcadia Resort.