#5 Τα βιολογικά τρόφιμα ενισχύουν την εικόνα του εστιατορίου σας
Σαν έννοια, το bio eating δεν περιορίζεται μόνο στο φαγητό. Είναι μια γενικότερη κουλτούρα και στάση ζωής στην οποία θα πρέπει να προσαρμόσετε όλη την εικόνα του εστιατορίου σας. Η βιολογική νοοτροπία μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση της εικόνας της επιχείρησής σας, αφού ενσωματώνονται πρακτικές φιλικές προς το περιβάλλον, όπως είναι η εξοικονόμηση νερού ή ενέργειας, ο μη τοξικός καθαρισμός, ο βιώσιμος σχεδιασμός, ο οικολογικός εξοπλισμός και τα έπιπλα κ.λπ. Για παράδειγμα, αν στο εστιατόριο έχετε κεφάλια ζώων κρεμασμένα στους τοίχους, δεν θα πείσετε τον πελάτη ότι η κουζίνα σας βασίζεται στη βιολογική καλλιέργεια. Στο σημείο αυτό αξίζει να σημειώσουμε ότι πολλοί καταναλωτές παρατηρούν θετικά αυτές τις «πινελιές» οικολογικής νοοτροπίας και βρίσκουν ότι τα φιλικά προς το περιβάλλον εστιατόρια είναι πιο ελκυστικά από τα μη οικολογικά καταστήματα.
#6 Βιολογικά τρόφιμα = Ποικιλία
Μπορεί τα βιολογικά προϊόντα να μη βρίσκονται στην αφθονία με την οποία συναντάμε τα συμβατικά όλο τον χρόνο, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι ένας καινούργιος κόσμος με πρωτότυπες συνταγές, ιδέες και συνδυασμούς. Πλέον τα βιολογικά εστιατόρια διαθέτουν μια τεράστια ποικιλία πιστοποιημένων βιολογικών προϊόντων. Οι σεφ που εξειδικεύονται στη βιολογική κουζίνα μπορούν να δημιουργήσουν ευφάνταστες συνταγές με ζυμαρικά, προϊόντα ψησίματος, βιολογική σοκολάτα, μέλι, τυρί και πολλά άλλα βιολογικά προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων εντυπωσιακών βιολογικών κρασιών και λικέρ που ικανοποιούν και τον πιο απαιτητικό ουρανίσκο. Επιπλέον, αξίζει να σημειώσουμε ότι η βιολογική καλλιέργεια δεν σημαίνει χορτοφαγία. Το ζωικό στοιχείο δεν αποκλείεται από τη διατροφή όσων προτιμούν το clean eating. Τα βιολογικά κρέατα είναι ευρέως διαθέσιμα, από πουλερικά και βοδινό έως αρνί, χοιρινό και κουνέλι.
#7 Τα βιολογικά τρόφιμα επιτρέπουν ένα δημιουργικό μενού
Καθώς όλο και περισσότερα βιολογικά τρόφιμα είναι άμεσα διαθέσιμα, οι σεφ των βιολογικών εστιατορίων πρέπει να διατηρούν μια μοναδική αίσθηση δημιουργικότητας, προκειμένου να προσφέρουν ένα μενού φρέσκο, χωρίς να αυξάνουν το κόστος. Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες εστιατορίων μαθαίνουν αρκετά γρήγορα ότι ο καλύτερος τρόπος για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο είναι να στραφούν σε βιοκαλλιεργητές της επαρχίας, καθώς η εποχικότητα είναι που κάνει τη διαφορά. Έτσι λοιπόν το μενού του εστιατορίου σας μπορεί να μην παραμείνει το ίδιο όλη τη χρονιά, καθώς τα προϊόντα δεν θα είναι διαθέσιμα σε κάθε εποχή, ωστόσο είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να δοκιμάσετε νέα πιάτα που θα συναρπάσουν τους πελάτες σας.
#8 Η βιολογική καλλιέργεια στηρίζει την τοπική κοινότητα
Με το να μετατρέψετε το εστιατόριό σας σε βιολογικό, συμβάλλετε στην ενίσχυση των μικρών τοπικών παραγωγών και κατά συνέπεια βοηθάτε στην ενίσχυση της οικονομίας. Επιπλέον, τα βιολογικά προϊόντα, λόγω των περιβαλλοντικών πλεονεκτημάτων τους, βοηθούν να διατηρήσετε την τοπική σας κοινότητα καθαρή και πράσινη.
#9 Το προσωπικό αποδίδει καλύτερα
Σύμφωνα με την Green Restaurant Association, πολλά από τα πιστοποιημένα βιολογικά εστιατόρια παρουσιάζουν θετική αύξηση τόσο στην παραγωγικότητα όσο και στο ηθικό του προσωπικού. Αυτό μπορεί να οφείλεται στο γεγονός ότι οι υπάλληλοι των καταστημάτων εστίασης τείνουν να είναι μεταξύ 20 και 30 ετών, μια ηλικία δηλαδή στην οποία τα άτομα έχουν έντονη οικολογική συνείδηση και υπευθυνότητα. Επίσης, όλο και περισσότεροι άνθρωποι δεν θέλουν μια δουλειά απλά για να καλύπτουν οικονομικές εκκρεμότητες. Αναζητούν μια απασχόληση που κάνει μια πραγματική διαφορά για την κοινωνία και τον πλανήτη γενικότερα.
#10 Το μάρκετινγκ των βιολογικών εστιατορίων είναι μια απλή και επιτυχημένη συνταγή
Το βιολογικό εμπεριέχει την έννοια του αγνού, φρέσκου και νόστιμου προϊόντος και πάνω σε αυτό το τρίπτυχο θα στηριχθεί και το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας. Πράγματι, ένα βιολογικό εστιατόριο δεν είναι δύσκολο να κερδίσει πόντους προτίμησης από το καταναλωτικό κοινό. Αντιθέτως είναι ευκολότερο σε σχέση με τα εστιατόρια που δεν σερβίρουν βιολογικά προϊόντα. Δεν υπάρχει τίποτα ευκολότερο και ξεκάθαρο από το να διαθέτετε αγροτικά φρέσκα προϊόντα, τοπικές σπεσιαλιτέ κατά τη διάρκεια της σαιζόν και υγιεινά πιάτα χωρίς φυτοφάρμακα στους πελάτες σας. Αυτή είναι η διαφήμισή σας και η βιτρίνα σας. Οι πελάτες θα έρθουν αβίαστα στο εστιατόριό σας μόνο και μόνο επειδή θα έχει βιολογική κουζίνα. Το αν θα τους κρατήσετε, ωστόσο, είναι στο χέρι σας.