Το πάντρεμα της Κυκλαδίτικης αρχιτεκτονικής με τις ανάγκες ενός σύγχρονου αεροδρομίου που θα αυξήσει το επίπεδο των υπηρεσιών και θα εξορθολογίσει τις ροές της επιβατικής κίνησης ενός διεθνούς αεροδρομίου φέρνει η Fraport Greece στην Μύκονο.
Ο άνεμος ανανέωσης είναι ήδη εμφανής με τις παρεμβάσεις στους χώρους των αφίξεων, τους χώρους υγιεινής αλλά και με την προσθήκη νέων εγκαταστάσεων check in εντός και εκτός κτιρίου για να αντιμετωπιστεί ο μεγάλος όγκος της επιβατικής κίνησης.
Συνολικά οι παρεμβάσεις στο αεροδρόμιο της Μυκόνου σχεδόν θα διπλασιάσουν την επιφάνεια που από 4.200 τ.μ που είναι ο υφιστάμενος χώρος των επιβατών, θα φτάσει περίπου τα 7.500 τ.μ και συνολικά τα 13.350 τ.μ. Από την συνολική επιφάνεια υπολογίζεται ότι 700 τ.μ θα καλύψουν εμπορικές χρήσεις και 1.000 τ.μ χρήσεις εστίασης.
Ο σχεδιασμός προβλέπει σταδιακή ολοκλήρωση εργασιών (π.χ ο πυροσβεστικός σταθμός θα παραδοθεί τον προσεχή Οκτώβριο) ώστε το αεροδρόμιο να τεθεί σε πλήρη λειτουργία το 2021. Με την ολοκλήρωση όλων των έργων αναβάθμισης, η Fraport Greece θα μπορεί να υποδεχτεί στο κυκλαδίτικο αεροδρόμιο, πόλο έλξης του διεθνούς τζετ σετ 1 εκατομμύριο επιβάτες ετησίως, από 700.000 που εξυπηρετεί σήμερα.
Για το εμπορικότερο αεροδρόμιο του νησιωτικού μας χώρου που κατά την διάρκεια της θερινής περιόδου διαχειρίζεται καθημερινά 200 πτήσεις (αφίξεις-αναχωρήσεις, ιδιωτικές πτήσεις), η αναβάθμιση που έχει ξεκινήσει η Fraport και υπολογίζεται να κοστίσει 25 εκατομμύρια ευρώ βρίσκεται σε πλήρη ανάπτυξη.
Τα σχέδια του αεροδρομίου της Μυκόνου, τροποποιήθηκαν κατόπιν απαίτησης της τοπικής κοινωνίας, αυξάνοντας την δαπάνη για την αναμόρφωση του αεροδρομίου κατά 7 εκατομμύρια ευρώ. Τα σχέδια που αποτελούν δημιουργία των αρχιτεκτονικών γραφείων K-STUDIO και ΒΕΤΑPLAN, αναδεικνύουν την κυκλαδίτικη αισθητική εγκαταλείποντας τον αρχικό σχεδιασμό που προέβλεπε παρεμβάσεις με βάση την υφιστάμενη αδιάφορη και ξεπερασμένη αρχιτεκτονική.