H Celestyal Cruises εντείνει τελευταία τις προσπάθειες-ανοίγματα προς ώριμες για την κρουαζιέρα αγορές, όπως είναι αυτή των ΗΠΑ. Την ίδια στιγμή, η εταιρεία επαναφέρει την Κωνσταντινούπολη στα δρομολόγια-προορισμούς της, ενώ παράλληλα σχεδιάζει την πραγματοποίηση κρουαζιέρων στο Αιγαίο.
Για δεύτερη συνεχή χρονιά η εταιρεία βρέθηκε στη Νέα Υόρκη, στα πλαίσια της διεθνούς έκθεσης «The New York Times Travel Show», η οποία και έλαβε χώρα από τις 26 έως και τις 28 Ιανουαρίου 2018, στο συνεδριακό κέντρο Jacob K. Javits Convention Center. Πρόκειται, αναμφίβολα, για το μεγαλύτερο εκθεσιακό γεγονός που αφορά την ταξιδιωτική βιομηχανία στη Βόρειο Αμερική με 600 εκθέτες προερχόμενους από 176 χώρες στον κόσμο.
Ένα από τα ξεχωριστά στοιχεία της εν λόγω έκθεσης έχει να κάνει με τον θεματικό διαχωρισμό της σε 15 ενότητες ανά αίθουσες, καλύπτοντας τους παρακάτω τομείς: Περιπέτεια, Αφρική, Ασία / Νότιος Ειρηνικός, Καναδάς, Καραϊβική, Κρουαζιέρες, Ευρώπη, Οικογενειακές Διακοπές, Λατινική Αμερική, Μεξικό, Κρουαζιέρες σε ποταμούς, Ταξιδιωτικά προϊόντα και υπηρεσίες, Χορηγοί, καθώς επίσης Βόρειος Αμερική-ΗΠΑ.
Η Celestyal Cruises έχοντας ως αφετηρία της τον Πειραιά, εντάσσει στα προϊόντα-προτάσεις της εκ νέου την Κωνσταντινούπολη, με τη νέα 7ήμερη κρουαζιέρα «Εκλεκτό Αιγαίο», με συνολικά 6 δρομολόγια, τα οποία θα πραγματοποιούνται από τις 21 Οκτωβρίου μέχρι και τις 25 Νοεμβρίου 2019.”
Η συμμετοχή της Celestyal Cruises στην εν λόγω έκθεση αποτελεί μια έμπρακτη αναγνώριση της σημασίας που έχει για την ουσιαστική και ταχύτερη εξυπηρέτηση των στρατηγικών σχεδίων που έχει χαράξει η εταιρεία. Η βαρύτητα που αποκτούν οι προσπάθειες έκθεσης και περαιτέρω προβολής της Celestyal Cruises στην ευρύτερη αγορά της Βορείου Αμερικής και δη των ΗΠΑ, εξηγείται από τα ισχύοντα αριθμητικά μεγέθη, καθώς υπολογίζεται πως τουλάχιστον το 30% του συνόλου των επιβατών-πελατών που φιλοξενεί στις κρουαζιέρες της είναι Αμερικανοί!
Όσο για το υπόλοιπο ποσοστό, μοιράζεται σε Ευρωπαίους, Λατινοαμερικάνους, ενώ τελευταία η εταιρεία έχει προβεί και σε ένα «άνοιγμα» προς την ευρύτερη Ασιατική αγορά, εγκαινιάζοντας –μεταξύ άλλων– γραφείο στη Σαγκάη. Φυσικά, από τη δεξαμενή άντλησης δυνητικών πελατών, δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν η Ελλάδα και η Τουρκία, που αποτελούν και τα home markets της ίδιας της εταιρείας.
Η Ελλάδα… πουλάει και μάλιστα πολύ!
Στην έκθεση, τα στελέχη της Celestyal Cruises, τόσο από το γραφείο των ΗΠΑ, όσο και από τη μητρική εταιρεία, είχαν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν πολλά και σημαντικά ραντεβού με ένα τμήμα από τους συνολικά 32.398 επισκέπτες –εκ των οποίων οι 10.268 ήταν επαγγελματίες της τουριστικής αγοράς– που είχαν έντονο όσο και απτό ενδιαφέρον για την κρουαζιέρα και δη για τη συνολική προσφορά της Celestyal Cruises.
Το πρώτο, αβίαστο συμπέρασμα που προέκυψε με βάση την ενεργό και άμεση συμμετοχή των στελεχών της Celestyal Cruises σε όλη την διάρκεια της έκθεσης, ήταν ότι η Ελλάδα… πουλάει και μάλιστα πολύ! Χαρακτηριστικά ανέφεραν: «Στην έκθεση το ενδιαφέρον των επισκεπτών κινήθηκε σε –σχεδόν– πρωτόγνωρα επίπεδα, ενώ ήταν κατά πολύ πιο αυξημένο εν συγκρίσει με ό,τι συνέβαινε τέτοιες ημέρες πέρυσι, στην αντίστοιχη διοργάνωση.
Εξάλλου, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πως το ενδιαφέρον των επιβατών-επισκεπτών να βιώσουν την εμπειρία μιας κρουαζιέρας στο Αιγαίο έχει πολλαπλασιαστεί πλέον, δείχνοντας πως η ιδέα ωριμάζει γρήγορα και γίνεται πράξη αρκετά άμεσα σε σχέση με παλαιότερα.»
Σε αναζήτηση τρόπων προσέλκυσης των «ώριμων» Ευρωπαίων ταξιδιωτών
Σε ό,τι αφορά τις «ώριμες» αγορές κρουαζιέρας στη Γηραιά Ήπειρο (Αγγλία, Γερμανία κ.ά.), παρατηρείται πως τα «προϊόντα» κρουαζιέρας ξεκινούν από εκεί, οπότε αυτομάτως μειώνονται αισθητά οι πιθανότητες να… κατηφορίσουν προς τη Μεσόγειο και δη στο Αιγαίο. Η μοναδική περίπτωση να γίνει κάτι τέτοιο είναι η κρουαζιέρα να συνδυαστεί με μια σύντομη διαμονή, κάτι σαν long weekend στη χώρα μας.
Υπό αυτό το πρίσμα, κρίνεται ως ιδανική η τριήμερη ή τετραήμερη πρόταση της Celestyal Cruises, καθώς έτσι οι επιβάτες συνδυάζουν την κρουαζιέρα στο Αιγαίο, επισκεπτόμενοι και βλέποντας ταυτόχρονα ορισμένα από τα βασικά «highlights» του αρχιπελάγους. Πέρα από τα παραπάνω, όμως, μια τέτοιου είδους κρουαζιέρα συνδυάζει και διαφορετικούς προορισμούς σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, γεγονός που συμβάλλει θετικά στην επιλογή της από τους ταξιδιώτες. Αυτό είναι κάτι που δεν συναντάται από κάποια άλλη εταιρεία ή πρόγραμμα κρουαζιέρας γιατί οι ανταγωνιστές της Celestyal Cruises περνούν τράνζιτ από τη χώρα μας.
Το πολύ να κάνουν μια μικρή στάση στη Μύκονο ή στη Σαντορίνη, σε αντίθεση με τη Celestyal Cruises που πηγαίνει στο Κουσάντασι. Μια πρώτη εκτίμηση για την επόμενη χρονιά έχει να κάνει με το ενδεχόμενο της επαναφοράς της Κωνσταντινούπολης στα δρομολόγια-προορισμούς της εταιρείας, καθώς σε επίπεδο αεροδρομίου, συνδέεται με πτήσεις σε ολόκληρο τον κόσμο.