Τα παραδοσιακά πακέτα διακοπών είναι σημαντικά, όμως είναι πιθανό ότι δεν αποτελούν πλέον πηγή ανάπτυξης.

Αυτό δήλωσε ο νέος διευθύνων σύμβουλος της TUI, Sebastian Ebel, μιλώντας στο Travel Weekly, επισημαίνοντας ότι η ανάπτυξη θα προκύψει από τα ταξίδια δυναμικών πακέτων, από τις κρατήσεις αποκλειστικά για ξενοδοχεία και αποκλειστικά για πτήσεις και από τις υπηρεσίες εκδρομών.

Ο κ. Ebel υπογράμμισε ότι στο μέλλον ο οργανισμός θα δώσει μάχη για μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς με νέα προϊόντα. Η στρατηγική που θα εφαρμόσει έχει τρεις προτεραιότητες. Η μία είναι η παραγωγή δυναμικών πακέτων όπου η TUI έχει ακόμη αρκετό δρόμο να διανύσει. Στη Γερμανία και τις Σκανδιναβικές χώρες, η διαδικασία αυτή ξεκίνησε πριν από λίγες εβδομάδες και παρατηρείται ήδη ισχυρή βελτίωση.

Επιπλέον, ο CEO της TUI θα επιδιώξει να δώσει ώθηση στις μεμονωμένες υπηρεσίες καθώς παρατηρούνται μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης στις κρατήσεις αποκλειστικά για ξενοδοχεία. Η TUI θα στραφεί επίσης και στην κατεύθυνση της προώθησης των κρατήσεων αποκλειστικά για πτήσεις και αποκλειστικά για ενοικίαση αυτοκινήτου.

Τέλος, στρατηγικός στόχος ανάπτυξης είναι οι υπηρεσίες εκδρομών και εμπειριών της Musement.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας