Ο βιώσιμος τουρισμός έγινε κυρίαρχη τάση το 2016, σύμφωνα με την έκθεση προόδου για τη στρατηγική βιωσιμότητας που εξέδωσε ο Όμιλος της TUI Group.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, 6,3 εκατομμύρια πελάτες της TUI έκαναν κράτηση σε πιο «πράσινες» διακοπές σε 1.170 ξενοδοχεία που έχουν πιστοποιηθεί σε ένα πρότυπο αειφορίας. Επιπλέον, οι παραθεριστές συμμετείχαν σε 846.000 εκδρομές της TUI, που επικεντρώνονται στη βιωσιμότητα και τα οφέλη για τις τοπικές κοινότητες.
Συνολικά € 6,6 εκατ, διατέθηκαν για την έρευνα και άργα βιωσιμότητας σε προορισμούς διακοπών, μέσω του ιδρύματος TUI Care.
Τα αποτελέσματα στην τρέχουσα έκθεση προόδου είναι πολύ ενθαρρυντικά και δείχνουν ότι η στρατηγική αυτή έτυχε ιδιαίτερης αποδοχής και προωθείται σε όλα τα επίπεδα της εταιρείας, δήλωσε ο Fritz Joussen, διευθύνων σύμβουλος, του Ομίλου TUI.
Η βιωσιμότητα είναι ολοένα και πιο σημαντική για τους πελάτες της TUI, όπως έδειξε και μια πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη από την TUI αε πάνω από 3.000 πελάτες της στην Ευρώπη.
Η έρευνα δείχνει ότι η βιωσιμότητα μπορεί να αποτελέσει καθοριστικό παράγοντα στην επιλογή του προορισμού διακοπών και ότι οι πελάτες θέλουν περισσότερες πληροφορίες και περισσότερες επιλογές όταν αναζητούν κράτηση.
Οι πελάτες είναι πλέον περισσότεροι ευαίσθητοι σε πρακτικές αειφορίας και θεωρούν ότι ο βιώσιμος τουρισμός ενισχύει την αυθεντικότητα της εμπειρίας στις διακοπές τους και ταυτόχρονα βελτιώνει το πλεονέκτημα να φιλοξενήσει κοινότητες, όπως δήλωσε η Jane Ashton, διευθυντής της βιώσιμης ανάπτυξης στον Όμιλο της TUI.