Στην έκθεση XENIA 2018, βρέθηκε για πρώτη φορά η εταιρεία ιματισμού TOG & TOG με στόχο να προσεγγίσει τους επαγγελματίες της φιλοξενίας αναπτύσσοντας το δίκτυο της και παρουσιάζοντας τα προϊόντα της.
Το tourmarket.gr βρέθηκε στο εντυπωσιακό περίπτερο της εταιρείας και μίλησε με την κυρία Αναστασία Tόγκα η οποία αναφέρθηκε ότι προτεραιότητα της TOG & TOG είναι τα ποιοτικά υφάσματα υψηλής αισθητικής και η ικανοποίηση ακόμα και των πιο απαιτητικών πελατών.
Κυρία Τόγκα η εταιρεία σας μετρά 23 χρόνια παρουσίας στον χώρο, είναι πρόσφατη η είσοδος σας στον ξενοδοχειακό κλάδο;
«Η εταιρεία TOG & TOG έχει σαν προϊόντα τον ιματισμό, ιδρύθηκε το 1995 και αργότερα, αγοράζοντας το όνομα του Μιχάλη Ασλάνη διοχέτευσε στην αγορά όλα τα είδη σπιτιού από σεντόνια παπλώματα, κουβερλί, πετσέτες στη λιανική αλλά και στην χονδρική. Πλέον είμαστε στον ξενοδοχειακό κλάδο που αναπτύσσεται πολύ τα τελευταία χρόνια με πολύ πρωτοποριακές και καινοτόμες ιδέες και λύσεις. Αναλαμβάνουμε την ραφή και όλη την λεπτομέρεια που ζητάει ένας ξενοδόχος και ένας πελάτης που μπορεί να είναι το λογότυπο του, κάποια ειδική κατασκευή σε ειδικές διαστάσεις κλπ. Επίσης έχουμε και την αποκλειστική συνεργασία με τα υφάσματα Armani Casa Exclusive Textiles by Rubelli τα οποία αντιπροσωπεύουμε σε όλη την Ελλάδα. Μαζί είναι τα Rubelli Venezia και τα Dominique Kieffer που έχουν τόσο υφάσματα επιπλώσεων όσο και κουρτίνες εσωτερικού και υφάσματα εξωτερικού χώρου. Ειδικευόμαστε ως εταιρεία και στα υφάσματα εξωτερικού χώρου που είναι αδιάβροχα, αλέκιαστα δεν ξεθωριάζουν στον ήλιο. Επίσης κάνουμε και ειδικές κατασκευές για σκάφη. Η παρουσία μας στην έκθεση έχει να κάνει με την επιθυμία μας να προσεγγίσουμε τους ξενοδόχους που δεν μας γνωρίζουν. Είμαστε πρωτοεμφανιζόμενοι στην XENIA 2018».
Έχετε ένα πολύ όμορφο περίπτερο, που είναι σχεδιασμένο να δέχεται τον κόσμο από κάθε πλευρά.
«Τολμήσαμε και εμείς με το συγκεκριμένο περίπτερο, ήταν και για εμάς μια πρόκληση γιατί είναι στρογγυλό και πολύ διαφορετικό από ότι κυκλοφορεί. Θέλαμε μέσα από αυτό το περίπτερο να δώσουμε την δυνατότητα στον επισκέπτη της έκθεσης να έχει πρόσβαση από όλα τα σημεία και να μπορούμε να εκθέσουμε όσα περισσότερα προϊόντα μπορούμε. Στόχος μας ήταν να αξιοποιήσουμε τις γωνίες μέσα από τον κύκλο και τελικά να προσκαλέσουμε τον επισκέπτη μέσα από τα πολλά ανοίγματα που έχουμε να μπει στον χώρο μας. Οι ψηλές κουρτίνες και το γενικότερο ύφος που αποπνέει το περίπτερο μας ταξιδεύει βγάζοντας μια αίσθηση πολυτέλειας και elegant που μας χαρακτηρίζει και σαν εταιρεία».