Το Υγροποιημένο Φυσικό Αέριο γίνεται το καύσιμο στη Ναυτιλία.

Έπειτα από ανακοίνωση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής το Υγροποιημένο Φυσικό Αέριο γίνεται το καύσιμο στη Ναυτιλία και με τη χρήση αυτού η Ελλάδα πρωτοπορεί θεσμοθετώντας τη χρήση του.

Πιο αναλυτικά , για πρώτη φορά η Ελλάδα παρουσιάζει το νομοθετικό πλαίσιο που θεσπίζει με ειδικό Προεδρικό Διάταγμα, τη χρήση του Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου (Υ.Φ.Α./L.N.G.) ως ναυτιλιακού καυσίμου.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι η χρήση αυτού δημιουργεί προοπτικές για την Ακτοπλοΐα και τη Ναυπηγοεπισκευή, αλλά και αποτελεσματική λύση στο πρόβλημα της μείωσης των εκπομπών ρύπων στη Μεσόγειο μιας και είναι φιλικό προς το περιβάλλον αλλά και πιο οικονομικό.

Ο κ. Κουρουμπλής υπογράμμισε ότι το Προεδρικό Διάταγμα συντάχθηκε σε συνεργασία με πολλούς εμπλεκόμενους φορείς ( Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, το Πολυτεχνείο, το Τεχνικό Επιμελητήριο, το Ναυτικό Επιμελητήριο, την Ένωση Λιμένων Ελλάδος, Νηογνώμονες, φορείς της Ακτοπλοΐας) τονίζοντας ότι το πρόγραμμα «Poseidon Med II» ενεργοποιήθηκε από τον Ιούνιο του 2015 ως το Δεκέμβριο του 2020. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα αφορά το σχεδιασμό για τη χρήση ΥΦΑ, έχει συνολικό κόστος 53.279.405 ευρώ και συγχρηματοδοτούμενο κατά 50% από την Ε.Ε.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας