Το «θαύμα» του Orlando«Έκρηξη» μεγεθών με… πλάνο!

Σύμφωνα με τα δεδομένα, οι ιθύνοντες κατάφεραν να κάνουν πράξη τις προσδοκίες που είχαν αναφορικά με την προώθηση και την παγκόσμια προβολή του Orlando. Ενώ το 2016 το συνολικό μέγεθος των τουριστών που επισκέφθηκαν το Orlando ανήλθαν σε 68 εκατομμύρια, το 2017 ο αριθμός τους «εκτοξεύτηκε» στα 72 εκατομμύρια, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 5%. Σημαντική είναι και η συμβολή της ευρύτερης business meeting πτυχής του Orlando, καθώς συγκαταλέγεται στο Τop 3 των προορισμών για τη διεξαγωγή επιχειρηματικών συναντήσεων, συνεδρίων και εν γένει events. Σε ετήσια βάση δε, υπολογίζεται πως συγκεντρώνει και φιλοξενεί πάνω από 5,5 εκατομμύρια επισκέπτες, οι οποίοι αφήνουν ένα διόλου ευκαταφρόνητο οικονομικό «αποτύπωμα» στην περιοχή.

Το «θαύμα» του OrlandoΤην ίδια στιγμή, σε επίπεδα-ρεκόρ κινήθηκε η επισκεψιμότητα και στο κεντρικό εκθεσιακό κέντρο της πόλης (The Orange County Convention Center), που υποδέχτηκε πάνω από 1,53 εκατομμύρια επισκέπτες, μέγεθος ενισχυμένο κατά 5% εν συγκρίσει με το αντίστοιχο περυσινό χρονικό διάστημα. Όσο για το διεθνές αεροδρόμιο του Orlando, κατάφερε να αναδειχθεί ως το πλέον πολυσύχναστο στην Πολιτεία της Florida, καθώς μέσω αυτού διακινήθηκαν περισσότεροι από 44,6 εκατομμύρια επιβάτες, επιτυγχάνοντας αύξηση της τάξης του 6,4%. Προσφέρει δε, αεροπορική σύνδεση με 76 προορισμούς στις ΗΠΑ και 49 διεθνείς πόλεις.

Η πόλη επίσης διαθέτει και δεύτερο διεθνές αεροδρόμιο, το Orlando Sanford International Airport, που με τη σειρά του συνδέεται με 68 αμερικανικούς και 19 διεθνείς προορισμούς. Στη σχετική… εξίσωση, θα πρέπει να υπολογιστεί και το Orlando Executive Airport, που θεωρείται ιδανική επιλογή για τους business επιβάτες που συνήθως μετακινούνται με ιδιωτικά τζετ ή πτήσεις τσάρτερ. Τίποτα λοιπόν δεν έχει αφεθεί στην τύχη. Η επιτυχία ήταν δεδομένη μετά από τόση προσεκτική μελέτη.

«Φρέσκιες» και απόλυτα προσαρμοσμένες στρατηγικές destination marketing!

Το «θαύμα» του OrlandoΣύμφωνα με τον κ. Aguel, σε αυτή την επιτυχημένη πορεία σημαντικό ρόλο έπαιξαν οι μοναδικού περιεχομένου καινούργιες εμπειρίες και αξιοθέατα που προστέθηκαν στην πόλη κατά τη διάρκεια της τελευταίας πενταετίας, ενισχύοντας το βάθος και ταυτόχρονα το εύρος των προσφορών ψυχαγωγίας προς τους επισκέπτες-τουρίστες. «Αρκεί να αναφέρω πως σε αυτό το χρονικό διάστημα προστέθηκαν τουλάχιστον 100 νέες ψυχαγωγικές διαδρομές, resorts, εστιατόρια, λιανεμπορικές επιχειρήσεις κ.ο.κ.

Αναμφίβολα, όλα αυτά συνέτειναν στην πληρότητα της τουριστικής πρότασής μας προς το κοινό. Οπότε, ως οργανισμός είχαμε στη διάθεσή μας μια εξαιρετική… πρώτη ύλη επάνω στην οποία και βασιστήκαμε προκειμένου να επεξεργαστούμε ανάλογες διαφημιστικές εκστρατείες, σενάρια προβολής, press trips, εκμεταλλευόμενοι κάθε δυνατό μέσο και κανάλι, βάζοντας στο “παιχνίδι” ενεργά τα 14 γραφεία-αποστολές που έχουμε σε καίρια σημεία παγκοσμίως (π.χ. Κίνα, Μ. Βρετανία, Γερμανία) και διοχετεύοντας πολύ ενέργεια, πλούσιες ιδέες, αγάπη και ενδιαφέρον.

Ως Visit Orlando επενδύσαμε σημαντικά στην ανάπτυξη νέων όσο και απόλυτα προσαρμοσμένων στρατηγικών destination marketing και η πράξη έδειξε πως η επιλογή μας ήταν η κατάλληλη, καθώς αποκομίσαμε τα ανάλογα οφέλη

Επενδύσαμε σημαντικά στην ανάπτυξη νέων όσο και απόλυτα προσαρμοσμένων στρατηγικών destination marketing και η πράξη έδειξε πως η επιλογή μας ήταν η κατάλληλη, καθώς αποκομίσαμε τα ανάλογα οφέλη. Αποτελεί κεντρική στρατηγική επιλογή μας να απευθυνόμαστε σε δυνητικό κοινό που βρίσκεται τόσο εντός όσο και εκτός των συνόρων.

Πέρυσι, καταφέραμε να προσελκύσουμε περίπου 7 εκατομμύρια επισκέπτες από το εξωτερικό, ενώ τα υπόλοιπα 65 εκατομμύρια προήλθαν από τη… δεξαμενή του εσωτερικού τουρισμού» αναφέρει ο κ. Aguel και αποκαλύπτει τους άμεσους στόχους του Visit Orlando: «Δεν σας κρύβω πως στους άμεσους στόχους για το προσεχές χρονικό διάστημα είναι να ενισχύσουμε περαιτέρω τη ροή επισκεπτών από τις εκτός των ΗΠΑ αγορές. Είμαστε απόλυτα συνειδητοποιημένοι για τη δυναμική που συγκεντρώνει ο τουρισμός και σε αγαστή συνεργασία με τον επιχειρηματικό κόσμο της πόλης, βρισκόμαστε σε κοινή γραμμή».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας