Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το συνέδριο του ΣΕΤΕ για το 2019 με τίτλο “Redefining Realities: #someREACTdifferent”, με silver sponsor την Coca-Cola στην Ελλάδα. Στο επίκεντρο του φετινού συνεδρίου βρέθηκαν η σύγχρονη τεχνολογία, οι πρωτοπόρες ιδέες και τα success stories που οδηγούν τον ελληνικό τουρισμό στην επόμενη μέρα.
Σε συνέχεια του τριετούς πλάνου επένδυσης της εταιρείας για την ανάπτυξη και προώθηση του ελληνικού τουρισμού, η χορηγία της Coca-Cola στο φετινό συνέδριο ήρθε να συμπληρώσει μια σειρά σχετικών πρωτοβουλιών. Από τα συλλεκτικά μπουκάλια της εταιρείας που λειτουργούν ως όχημα προβολής της Ελλάδας σε τουρίστες από όλο τον κόσμο, έως τη συνεργασία με τη Marketing Greece και τη στήριξη της εμβληματικής καμπάνιας “OH MY GREECE | UNLOCK THE FEELING” ως μέγας χορηγός, η Coca-Cola στην Ελλάδα λέει #NEVERSETTLE και στον ελληνικό τουρισμό. Με αυτό το σύνθημα, άλλωστε, η εταιρία χαράσσει την παγκόσμια στρατηγική της, βάσει της οποίας η προσφορά στις τοπικές κοινωνίες και οικονομίες, όπου δραστηριοποιείται, είναι αδιαπραγμάτευτο στοιχείο της ταυτότητάς της. Έτσι, η Coca-Cola στην Ελλάδα βάζει τον τουρισμό στο επίκεντρο, ως βασική δύναμη για την επάνοδο της χώρας στη βιώσιμη ανάπτυξη και αναλαμβάνει υπεύθυνη δράση για έναν κόσμο χωρίς απορρίμματα.
Η Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα αναφέρθηκε σχετικά: «Το φετινό συνέδριο του ΣΕΤΕ δικαίωσε τον τίτλο του “Redefining Realities: #someREACTdifferent”, αφού πράγματι μπόρεσε να εμπνεύσει τους παρευρισκόμενους για το πώς μπορούμε να επαναπροσδιορίσουμε την πραγματικότητα του ελληνικού τουρισμού και να ανταποκριθούμε με τρόπο καινοτόμο στα νέα δεδομένα. Ο τουρισμός έχει σημαντική θέση και στο πλαίσιο του παγκόσμιου οράματος της εταιρείας μας για Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα. Δεν αρκούμαστε στο να φτιάχνουμε αναψυκτικά. Αξιοποιούμε την επιρροή μας και δεσμευόμαστε να κάνουμε τη διαφορά. Δημιουργούμε ένα κίνημα και καλούμε τον κόσμο να μην εφησυχάζει ποτέ #NEVERSETTLE».