Αυτό που θέλουν οι τουρίστες

Eυτυχώς ή δυστυχώς, όπως αλλάζουν οι εποχές, αλλάζουν και οι τουρίστες σε σχέση με τις γευστικές τους επιλογές. Σαφώς και παραμένουν σταθερές ορισμένες αξίες, όμως οι επαγγελματίες παρατηρούν και μεταστροφές στις προτιμήσεις. Οι 14 φιλοξενούμενοι chefs του Food Service μεταφέρουν την εμπειρία τους, όπως τη βίωσαν φέτος στις κουζίνες τους:

Iωάννης Κεσαπίδης: «Τη φετινή χρονιά δεχθήκαμε υψηλότερης ποιότητας πελάτες, καθώς το Atrium Palace βγήκε και παραμένει πρώτο στην κατάταξη του TripAdvisor, με βάση τις επιλογές των πελατών (traveler ranked) μεταξύ των 500 ξενοδοχείων της Ρόδου και είναι μέσα στα έξι καλύτερα της Ελλάδας. Συνεχίζουμε να δίνουμε μεγαλύτερη έμφαση στην ποιότητα της πρώτης ύλης, αλλά ειδικά φέτος εξελίξαμε περισσότερο το κομμάτι του Live Show Cooking, καθιερώσαμε Cooking Classes, και άλλες εμπειρίες που φέρνουν τον πελάτη πιο κοντά με την τέχνη και την παράδοση του τόπου μας. Είναι συνεχώς μια δοκιμασία να αναδεικνύουμε τις ελληνικές γεύσεις προσπαθώντας ταυτόχρονα να είμαστε προοδευτικοί στις δημιουργίες μας».

Χτένια σε ζωμό λαδοτύρι, Chef Άγγελος Μπακόπουλος

Άγγελος Μπακόπουλος: «Όλοι οι επισκέπτες πλέον σε εστιατόρια αυτού του επιπέδου και όχι μόνο, γνωρίζουν πολύ καλά τι τους σερβίρεις και αν αυτό που τρώνε είναι καλό ή αν τους κοροϊδεύεις. Δεν μπορώ να πω ότι είχαν απαιτήσεις διότι μας εμπιστεύονται και όταν έρχονται σε ένα τέτοιο εστιατόριο αφήνονται στα χέρια του σεφ και σε αυτά που θέλει να τους πει μέσα από το φαγητό του. Ο κόσμος πλέον είναι εκπαιδευμένος και στο φαγητό και στο ποτό, σχεδόν σε όλα μας τα tasting menu πάντα θα επιλέξουν το wine pairing ή το digestive trolley στο τέλος Για μένα αυτό είναι χαρά, να μαγειρεύω και ο καταναλωτής να καταλαβαίνει τι θέλω να του εκφράσω».

Γιάννης Γιαννές: «Τα τελευταία χρόνια παρουσιάζεται μια πολύ έντονη αύξηση των πελατών με ειδικές διατροφικές απαιτήσεις, όπως συγκεκριμένες αλλεργίες αλλά και χορτοφαγικές διατροφές (vegetarian) ή αυστηρές χορτοφαγικές διατροφές (vegan) με αποτέλεσμα πλέον να απαιτούν εξειδικευμένα προϊόντα στα μενού των ξενοδοχείων μας. Εμείς, λαμβάνοντας υπόψη τις διαφορετικές προτιμήσεις των επισκεπτών μας, φροντίζουμε να παρέχουμε επιλογές για όλους, με γνώμονα πάντα την άριστη ποιότητα και την πλούσια γεύση».

Ιωάννης Γαβαλάς: «Οι επισκέπτες μας φέτος εκτίμησαν την ταυτότητά μας στην κυριολεξία. Ήρθαν στο νησί ενημερωμένοι -πολλοί μάλιστα επί τούτου μόνο για να δειπνήσουν σε μας όπως μας ανέφεραν- εκτιμώντας την προσπάθεια να συλλέγουμε υλικά του τόπου μας και των γύρω νησιών, έχοντας προϊόντα από τουλάχιστον 15 νησιά των Κυκλάδων, 80% κυκλαδίτικο αμπελώνα και 80% κυκλαδίτικες μπίρες και αξιοποιώντας τα, τόσο σε αυθεντικές τοπικές συνταγές όσο και σε δικές μας δημιουργίες μιας πιο σύγχρονης παραδοσιακής κουζίνας. Χάρηκαν και μοιράστηκαν μαζί μας την ποιότητα και την αλήθεια μας απλά και αυθεντικά σε ένα μικρό τόπο, όπως η Μικροκυκλαδίτισσα Ηρακλειά». 

Μιχάλης Στάλας: «Οι απαιτήσεις των επισκεπτών σε επίπεδο φαγητού αλλά και ποτού αφορούν πρωτίστως την ποιότητα του προϊόντος που θα επιλέξουν, όποιο εστιατόριο του ξενοδοχείου και αν επισκεφτούν (αλά καρτ, σνακ, θεματικά, καντίνα, παιδικό, γαστρονομικό, μπουφέ, συνεδριακό). Το Rodos Palace διαθέτει ένα από τα μεγαλύτερα συνεδριακά κέντρα της Ελλάδας αλλά και της Ευρώπης. Πέρα από την ποιότητα του φαγητού, σίγουρα ο πελάτης θέλει να γευτεί κάτι νόστιμο. Κάτι που και εμείς οι ίδιοι θέλουμε. Γι’ αυτό τον λόγο επιλέγουμε πάντα τις καλύτερες πρώτες ύλες και μάλιστα προτιμάμε τα τοπικά προϊόντα του νησιού αλλά και των γύρω νησιών (Δωδεκάνησα). Μερικά από τα ντόπια προϊόντα που χρησιμοποιούμε και αξίζει να αναφέρουμε είναι το αγνό παρθένο ελαιόλαδο, το όποιο χρησιμοποιούμε πια στις περισσότερες συνταγές μας, αντικαθιστώντας το βούτυρο. Όσον αφορά το ψωμί, αντικαταστήσαμε πολλά «κατεψυγμένα» είδη με χωριάτικο ροδίτικο ψωμί αλλά και με δικά μας αρτοσκευάσματα που ζυμώνουμε καθημερινά στην κουζίνα μας. Έχουμε εντάξει στο μενού μας ελιές και τοπικά ροδίτικα τυριά και πολλά ακόμη προϊόντα που προμηθευόμαστε από τα γύρω νησιά. Έτσι, ξέρουμε ότι έχουμε επιλέξει τα καλυτέρα προϊόντα και επίσης δίνουμε την ευκαιρία, τόσο στους Έλληνες όσο και στους ξένους καλεσμένους μας, να γευτούν την ελληνική παραδοσιακή, νησιώτικη -αλλά και όχι μόνο- κουζίνα. Επιπρόσθετα, κάτι που ο πελάτης συνήθως επιθυμεί και φυσικά εμείς το κάνουμε πράξη, είναι να κρατάμε “ανάλαφρα” τα εδέσματα που τους προσφέρουμε, πάντα με τnν καλύτερη παρουσίαση και φυσικά κρατώντας την ποιότητα και τη γεύση, που είναι και οι βασικοί μας στόχοι. Όσον αφορά το κρασί , υπάρχει ζήτηση σε ελληνικά κρασιά, αλλά και σε βιολογικά. Επίσης ενδιαφέρον υπάρχει και για τους μικρούς παραγωγούς. Ακόμη, οι καλεσμένοι επιθυμούν να έχουν μεγάλη γκάμα σε διάφορα ποτά και κοκτέιλ. Όλες οι παραπάνω επιθυμίες μπορούν να καλυφθούν στο Rodos Palace. Κάτι άλλο εξίσου σημαντικό που αναζητά ο πελάτης και φυσικά το λαμβάνουμε υπόψη μας, είναι πως θέλει να αισθανθεί ότι το προϊόν που θα του προσφερθεί θα είναι αντάξιο της τιμής. Δηλαδή αυτό που λέμε “value for money”. Τέλος, η προσωπική μου παρουσία σαν σεφ, αλλά και γενικότερα των συνεργατών μου στους καλεσμένους στο ίδιο το τραπέζι τους, για την επεξήγηση των προϊόντων και των εδεσμάτων, θεωρώ πως είναι κάτι το οποίο και ζητάει ο κόσμος και σίγουρα τον κάνει να νιώθει ευχάριστα. Σκοπός όλων μας είναι οι επισκέπτες μας να φύγουν από το ξενοδοχείο μας απολύτως ικανοποιημένοι και έχοντας ζήσει μία μοναδική “γαστρονομική εμπειρία” που θα τη θυμούνται και θα τους κάνει να μας επισκεφτούν ξανά!».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας