Η κατάλληλη προετοιμασία διευκολύνει τη λειτουργία

Η προετοιμασία της ζύμης για το συγκεκριμένο burger ξεκινά με το πλύσιμο των μανιταριών, το καθάρισμα και το κόψιμο σε μικρά τετράγωνα κομμάτια. Στη συνέχεια ακολουθεί το μαρινάρισμά τους σε αλάτι, θυμάρι και σκόρδο για 24 ώρες. Την επόμενη ημέρα, τα μανιτάρια ψήνονται προκειμένου να ενισχυθεί η γεύση τους. Όταν παραληφθεί η σχετική παραγγελία, τα μανιτάρια είναι έτοιμα να χρησιμοποιηθούν άμεσα, εξασφαλίζοντας ένα αρκούντως γευστικό αποτέλεσμα.

Ενισχύοντας τα περιθώρια κέρδους

BurgerΚαθώς το… χρηματιστήριο τιμών του μοσχαρίσιου κιμά σε πλείστες περιπτώσεις οδηγεί σε έντονη κινητικότητα και αστάθεια στις τιμές, (κάτι που μπορεί να επηρεάσει τα περιθώρια κέρδους), η πρόσμειξη με μανιτάρια αυτομάτως μειώνει το κόστος του φαγητού και έχει θετικό αντίκρισμα στο ταμείο σας. Βέβαια, η διαδικασία της προετοιμασίας απαιτεί πρόσθετη εργασία, οπότε μπορεί να υπάρχει και μια αντίστοιχη πρόβλεψη για αυξημένη τιμή κατά 0,50 ή ακόμη και 1 ευρώ.

Η χρήση ωστόσο των μανιταριών Portobello στο μείγμα του συνόλου των burgers του μενού, θα σας εξασφαλίσει ένα υγιεινό διατροφικό πλεονέκτημα. Έτσι οι πελάτες δύσκολα θα διστάσουν να ξοδέψουν ένα μικρό επιπρόσθετο ποσό για μια γευστική, αλλά και υγιεινή πρόταση. Θα το κάνουν χωρίς δεύτερη σκέψη.

«Χτίζοντας» θετικά το promotion του burger… αλλιώς!

Η διαδικασία branding, προώθησης και εν γένει marketing του νέου, μικτής ζύμης burger είναι ένα βασικό σημείο που απαιτεί προσοχή για να κερδίσει την εμπιστοσύνη του καταναλωτικού κοινού και να καθιερωθεί σαν επιλογή. Πάντοτε όμως υπάρχει η διάθεση εκ μέρους των επαγγελματιών να πρωτοτυπήσουν ή απλά να διαφοροποιηθούν στο συγκεκριμένο ζήτημα, προκειμένου να προσποριστούν τα σχετικά οφέλη.

BurgerΈνας τρόπος που αξιοποιεί τις mainstream τάσεις των social media είναι η απλή προσθήκη ενός hashtag με την εκάστοτε ονομασία του burger στο μενού. Πρόκειται για έναν ιδιαίτερα εύληπτο τρόπο ώστε να ξεχωρίσει από τις υπόλοιπες επιλογές burger που υπάρχουν ήδη στο μενού, ενώ ταυτόχρονα αποτελεί και ένα απλοϊκό μεν, αποδοτικό δε μέσο προκειμένου οι σερβιτόροι να ξεκινήσουν μια δημιουργική συζήτηση με τους πελάτες.

Με τον τρόπο αυτό θα έχουν την ευκαιρία να εξηγήσουν τα διαφορετικά υλικά του, τις θρεπτικές του ιδιότητες, την πιο υγιεινή έκφανσή του, τους παράγοντες που στηρίζουν τη γευστικότητά του κ.ο.κ. Οι δε πελάτες ιντριγκάρονται από την ενδιαφέρουσα και υγιεινή συνάμα πρόταση στο μενού, οπότε η πώληση βρίσκεται σε καλό δρόμο…

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας