Τις δυνατότητες της Ελλάδας εξήρε η γερμανική Sueddeutsche Zeitung αναφέροντας σε σχετικό δημοσίευμα μάλιστα ότι η Ελλάδα για την Ευρώπη θα μπορούσε να είναι ότι η Καλιφόρνια για τις ΗΠΑ.
Πιο συγκεκριμένα στις προσπάθειες Ελλήνων επιχειρηματιών αναφέρεται ρεπορτάζ της γερμανικής εφημερίδας Sueddeutsche Zeitung που φιλοξενεί ανάμεσα στα άλλα δηλώσεις του Πέτρου Οικονομίδη, ειδικού στο μάρκετινγκ.
Ο κος. Οικονομίδης ο οποίος έχει γεννηθεί στη Θεσσαλονίκη και έχει συμβάλλει στη διάσωση της Apple με την καμπάνια «Think Different» αναφέρει χαρακτηριστικά:
«Έχω δει κάποια καταπληκτικά πράγματα στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια».
Ο Οικονομίδης, με τον οποίο συνομίλησε η ανταποκρίτρια της SZ, ζει στην Αθήνα για σχεδόν 20 χρόνια, παρέχοντας συμβουλές σε νεοσύστατες επιχειρήσεις παγκοσμίως και ισχυρίζεται ότι «η Ελλάδα θα μπορούσε να είναι για την Ευρώπη αυτό που η Καλιφόρνια είναι για τις ΗΠΑ», δηλαδή ένας τόπος δημιουργικότητας, «με λίγη τρέλα».
Για τον Μάρκο Βερέμη, ιδρυτή της Upstream, της εταιρείας που δραστηριοποιείται σε προγράμματα κατά της απάτης στην τηλεφωνία το μεγαλύτερο πρόβλημα της Ελλάδας είναι το brain drain, αλλά και οι υψηλοί φόροι και οι κοινωνικές εισφορές.