Έχετε αναρρωτηθεί αλήθεια τι κλέβουν οι πελάτες από τα ξενοδοχεία;
Κατά τη διαμονή τους οι πελάτες των ξενοδοχείων ενδέχεται να μπουν στον πειρασμό να πάρουν κάτι από το δωμάτιο κρυφά φεύγοντας από αυτό, συνήθως με το σκεπτικό ότι πρόκειται για αναμνηστικό.
Δεν είναι σπάνιο το συναίσθημα κάθε ένας, πελάτης, να θεωρεί ότι εφόσον έχει πληρώσει για τη διαμονή του μπορεί να πάρει φεύγοντας κάτι που τον εντυπωσίασε, από το μικρό σαπουνάκι στο μπάνιο μέχρι ένα διακοσμητικό.
Όπως αναφέρει στο telegraph.co.uk, ο David Elton, συνεργάτης της Hometown Hotels οι διαμένοντες στο ξενοδοχείο θα κλέψουν ότι μπορούν. Συγκεκριμένα αναφέρει ότι πρώτα σε … προτίμηση είναι μπουρνούζια, κρεμάστρες, σεντόνια, καλύμματα για στρώματα, πετσέτες, μαξιλάρια, καλύμματα καθισμάτων, σχεδόν όλα. «Με ένα μικρό ανεξάρτητο ξενοδοχείο υπάρχει ίσως ένα αίσθημα ενοχής, αλλά σε μεγαλύτερες ξενοδοχειακές αλυσίδες αυτό είναι ανύπαρκτο», με το ξενοδοχείο όπως συμπληρώνει 9 στις 10 φορές να γνωρίζει καλά την συμπεριφορά των επισκεπτών τους.
Εξάλλου δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι το check out από ένα ξενοδοχείο δεν είναι έλεγχος αεροδρομίου ώστε ο κάθε υπάλληλος να ελέγξει τα προσωπικά αντικείμενα των επισκεπτών για ένα σαμπουάν. Τα ξενοδοχεία ωστόσο θέλουν να πάρει ο πελάτης το δείγμα το σαμπουάν και το σφουγγαράκι με το λογότυπο του ξενοδοχείου, που θα τον κάνει να κλείσει ξανά ένα δωμάτιο σε αυτά. Το πρόβλημα είναι όταν ο επισκέπτης δεν παίρνει απλώς ένα αναμνηστικό αλλά όλη την κολεξιόν του ξενοδοχείου για το σπίτι του.
Όσο για το ποια είναι τα 10 πιο συνηθισμένα αντικείμενα που μπορούν να κλαπούν από τους επισκέπτες ενός ξενοδοχείου, αυτά είναι:
- Πετσέτες/ σεντόνια
- Μπαταρίες και λάμπες
- Φαγητό και ποτό
- Σερβίτσιο και μαχαιροπίρουνα
- Κορνίζες
- Έργα τέχνης και διακοσμητικά
- Κουρτίνες
- Μαγειρικά σκεύη
- Βιβλία
- Βίβλος
Τι μπορεί να κάνει το ξενοδοχείο;
Η διοίκηση των ξενοδοχείων ενδέχεται να δείξει κατανόηση όταν οι πελάτες παίρνουν μαζί μικρά προϊόντα μπάνιου και περιποίησης, ενώ συχνό είναι επίσης και το φαινόμενο οι επισκέπτες να παίρνουν μαζί τους οτιδήποτε μπορεί να έχει το λογότυπο του ξενοδοχείου, αλλά σε πολύ μικρότερο βαθμό.
Αυτό που οι περισσότεροι ίσως δεν γνωρίζουν είναι ότι όλα τα ξενοδοχεία ανά τον κόσμο έχουν πολλά τέτοια αντικείμενα στις αποθήκες τους και το μόνο που ζητούν από τους επισκέπτες είναι να το ζητήσουν.
Τι μπορούν να κάνουν λοιπόν οι επαγγελματίες της φιλοξενίας ώστε να περιορίσουν αυτές τις πρακτικές των πελατών τους χωρίς να διακινδυνεύσουν την φήμη τους και χωρίς να προσβάλλουν τους επισκέπτες;
Πολλά ξενοδοχεία ενθαρρύνουν τους πελάτες τους να αγοράσουν οτιδήποτε τους αρέσει από το δωμάτιο ενώ όπως εφαρμόζουν στις ΗΠΑ μερικές από τις πιο γνωστές ξενοδοχειακές αλυσίδες τοποθετούν ηλεκτρονικές ετικέτες στα σεντόνια κλπ ώστε να παρακολουθούν το που ακριβώς βρίσκονται, ενώ εάν βγει από το χώρο του ξενοδοχείου θα χτυπήσει ένας συναγερμός.