Γιατί να δημιουργήσετε non-alcoholic drink menus
Οι επαγγελματίες της εστίασης από νωρίς είχαν ανακαλύψει πως ένας καλός τρόπος για να προσελκύσουν πελατεία, αλλά και να εντείνουν τους δεσμούς με την ήδη υπάρχουσα, ήταν η δημιουργία ξεχωριστών γεύσεων cocktail που επέλεγαν συνήθως οι γυναίκες.
Το περίεργο όνομα, το ιδιαίτερο ποτήρι και το μότο «δεν έχει πολλές θερμίδες» ήταν η καλύτερη διαφήμιση για την επιχείρηση, ενώ η δημιουργία happy hour ή ακόμα και happy day όπου η τιμή των cocktails ανερχόταν σε κάτι λιγότερο από 10 ευρώ έκανε το μαγαζί κυριολεκτικά να σφύζει από –γυναικείο κυρίως– κόσμο.
Δεν είναι και το πιο απλό πράγμα να αλλάξετε τη νοοτροπία του bar restaurant που διαθέτετε, ειδικά από τη στιγμή που έχετε χρόνια πιστούς πελάτες που όχι μόνο σας στηρίζουν, αλλά και σας διαφημίζουν για την καθαρότητα των ποτών που σερβίρετε. Ίσως σκεφτείτε ότι το θεωρήσουν προδοσία να δουν κάτι τόσο «ελαφρύ» όσο τα mocktails στον κατάλογό σας ή να τους φανεί άτοπο να συνοδεύσουν με ένα τέτοιο ποτό το φαγητό τους.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Η διεθνής εστιατορική σκηνή αλλάζει και σαν σύγχρονος επαγγελματίας που σέβεται τον εαυτό του, πρέπει αν όχι να την ακολουθήσετε «τυφλά», τουλάχιστον να αξιολογήσετε τις νέες επιλογές που προσφέρει.
Το να εντάξετε mocktails στον κατάλογο της επιχείρησής σας, ή ακόμα και να δημιουργήσετε non-alcoholic menu δεν θα αλλάξει την ταυτότητα της επιχείρησης, ούτε σημαίνει πως θα πάψετε να σερβίρετε αλκοολούχα ποτά. Αντιθέτως, με τον τρόπο αυτό, θα ανοίξετε το εύρος της πελατείας σας και θα δείξετε στους πιστούς πελάτες ότι προσφέρετε πάντα την καινοτομία στην επιχείρησή σας, δίνοντάς τους ένα μεγάλο εύρος επιλογών.
Το cocktail από μόνο του σαν όρος αντιπροσωπεύει μια κατηγορία ποτών, αλλά και ένα είδος –γυναικείας κυρίως– διασκέδασης που διακρίνεται από χαλάρωση και άψογη εξυπηρέτηση από πλευράς επιχείρησης. Σκεφτείτε λοιπόν να γίνετε μια πιο woman friendly επιχείρηση προσφέροντας χαμηλών θερμίδων ποτά, που δημιουργούνται κατά κύριο λόγο από χυμούς φρούτων, τσάι και κρασί, ενώ ορισμένα από αυτά όπως τα frozen mocktails που είναι μόνο με πάγο και σιρόπι φρούτων, μπορούν να δοθούν και σε παιδιά.
Επίσης μην ξεχνάμε ότι ένα non-alchoholic menu μπορεί να προσελκύσει και business πελατεία που αναζητά έναν ήσυχο χώρο για το καθιερωμένο lunch break. Τα στελέχη επιχειρήσεων λοιπόν και οι απανταχού επαγγελματίες μπορούν να έρθουν στην επιχείρησή σας για να «πιουν ένα ποτό» που όμως δεν θα επηρεάσει την απόδοσή τους την υπόλοιπη ημέρα.
Τα mocktails θα λέγαμε είναι το ποτό του αύριο καθώς απευθύνεται σε όλους τους τύπους πελατών και σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, ενώ η δημιουργία του μείωσε σημαντικά και τα ποσοστά εθισμού στο αλκοόλ. Enjoy!