«Στρατηγική μας επιλογή η αναβάθμιση του τουρισμού. Επιλέξαμε το ακριτικό Αμύνταιο Φλώρινας προκειμένου να παρουσιάσουμε το πλάνο του υπουργείου Τουρισμού», δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης, παρουσιάζοντας το πλάνο του υπουργείου Τουρισμού, στο πλαίσιο του σχεδίου «Ελλάδα 2.0».
Από ένα πρότυπο οινοποιείο στο Αμύνταιο παρουσιάστηκε η στρατηγική της Ελλάδας για την ανάπτυξη ενός ακόμα πιο ποιοτικού και πολυσχιδούς τουριστικού προϊόντος, μέσω της αναβάθμισης υποδομών, της καλύτερης προβολής της χώρας και της καλλιέργειας εναλλακτικών μορφών τουρισμού.
«Επιλέξαμε το ακριτικό Αμύνταιο Φλώρινας προκειμένου να παρουσιάσουμε το πλάνο του υπουργείου Τουρισμού για την αξιοποίηση των πόρων από το Ταμείο Ανάκαμψης, στο πλαίσιο του γενικότερου σχεδίου “Ελλάδα 2.0”» σημείωσε ο υπουργός Τουρισμού.
«Βρισκόμαστε στο “Κτήμα Άλφα”, ένα πρότυπο οινοποιείο που ιδρύθηκε το 1997 στο Αμύνταιο, εδώ, στο βορειοδυτικό άκρο της Ελλάδας. Η ανάπτυξη του οινοτουρισμού και του αγροτουρισμού αποτελεί μέρος του Πράσινου Πυλώνα του προγράμματός μας για την ποιοτική αναβάθμιση του Ελληνικού Τουρισμού. Σε αυτόν εντάσσονται έργα Πράσινης Ανάπτυξης, ψηφιοποίησης και οργάνωσης των προορισμών μέσω των Destination Management Organizations (DMOs), καθώς και η ανάδειξη νέων εξειδικευμένων μορφών τουρισμού, οργανικά ενταγμένων στο φυσικό περιβάλλον της Ελλάδας» υπογράμμισε ο Χάρης Θεοχάρης.
«Ο δεύτερος πυλώνας είναι ο “Γαλάζιος”, ο οποίος αναφέρεται στον θαλάσσιο τουρισμό και περιλαμβάνει μεγάλα έργα υποδομής σε εγκαταστάσεις όπως λιμένες και μαρίνες, τη διαμόρφωση προσβάσιμων παραλιών, αλλά και την περαιτέρω ανάπτυξη τουριστικών δραστηριοτήτων που σχετίζονται με τη θάλασσα, όπως τα καταδυτικά πάρκα. Όλες μας οι δράσεις, κατατείνουν: α) στην επέκταση της τουριστικής περιόδου σε προοπτική ολόκληρου του έτους, β) στην ανάδειξη νέων προορισμών και, κυρίως γ) στην επιτάχυνση της πράσινης και ψηφιακής μετάβασης» επισήμανε ο Υπουργός Τουρισμού.
Τα έργα που έχουν σχεδιαστεί αποσκοπούν στην επέκταση της τουριστικής περιόδου, την ανάπτυξη προορισμών που θα προσελκύουν επισκέπτες καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους και την επιτάχυνση της πράσινης και της ψηφιακής μετάβασης σε περιοχές, υπηρεσίες και αγαθά που βρίσκονται στον πυρήνα της τουριστικής δραστηριότητας.