Η Chiquita Brands International, συνεργάζεται με την ταινία κινούμενων σχεδίων THE LEGO® MOVIE 2, με την εταιρεία να δίνει έμφαση στις βασικές αρχές του brand για το τι ακριβώς σημαίνει διασκέδαση, συνεργασία και οικογενειακές αξίες.
Παράλληλα και στα πλαίσια της συνεργασίας σχεδιάστηκε ειδικά από τουβλάκια LEGO, ο χαρακτήρας Banarnar, που αναμένεται τον Φεβρουάριο να κάνει το κινηματογραφικό του ντεμπούτο στη μεγάλη οθόνη.
Ειδικότερα, από τα μέσα Ιανουαρίου έως και το τέλος Φεβρουαρίου περισσότερα από 300 εκατομμύρια μπλε αυτοκόλλητα της Chiquita σε όλο τον κόσμο θα ντυθούν με μερικούς από τους πιο αναγνωρίσιμους χαρακτήρες από το LEGO MOVIE 2, συμπεριλαμβανομένου και του Banarnar. Παράλληλα τα αυτοκόλλητα Chiquita την ίδια περίοδο θα φέρουν έναν κωδικό με τον οποίο όλοι οι καταναλωτές θα μπορούν να συμμετάσχουν σε online διαγωνισμό που θα διεξάγεται στο website της Chiquita για να κερδίσουν μοναδικά δώρα LEGO.
Πιο συγκεκριμένα από την 1η έως και την 28η Φεβρουαρίου, οι καταναλωτές μπορούν να επισκέπτονται την ιστοσελίδα της Chiquita, να εισάγουν τους μοναδικούς κωδικούς που θα βρίσκουν επάνω στις μπανάνες με το αυτοκόλλητο LEGO και έτσι να δηλώνουν συμμετοχή στο online διαγωνισμό κερδίζοντας μοναδικά σετ LEGO!
Παράλληλα η Chiquita θα πραγματοποιήσει μια ολοκληρωμένη καμπάνια για την προώθηση της συνεργασίας με την ταινία THE LEGO MOVIE 2, η οποία περιλαμβάνει και μια σειρά από άλλες δράσεις όπως instore promotion σε 15 καταστήματα των σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης σε Αθήνα και επαρχία, καμπάνια δημοσιότητας στα social media, καθώς ΟΟΗ (Out of Home) καμπάνια σε στάσεις λεωφορείων. Ακόμη, ειδικά ενημερωτικά poster θα τοποθετηθούν σε επιλεγμένα σημεία μικρής λιανικής στην Αθήνα, μέσα από τα οποία οι καταναλωτές θα μπορούν να ενημερωθούν για τον διαγωνισμό και πως μπορούν να συμμετάσχουν σε αυτόν.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι εκτός από τα ειδικά αυτοκόλλητα THE LEGO MOVIE 2 στις μπανάνες Chiquita, η εταιρία έχει δημιουργήσει υγιεινές και νόστιμες συνταγές για όλη την οικογένεια εμπνευσμένες από την ταινία, ενθαρρύνοντας με τον τρόπο αυτό τη συνεργασία και την ομαδική ενασχόληση μέσα στην οικογένεια. Δεν έχετε παρά να δοκιμάσετε και εσείς να φτιάξετε τις συνταγές με τα παιδιά σας και να διασκεδάσετε!
Ο Jamie Postell Διευθυντής Πωλήσεων της Βόρειας Αμερικής για την Chiquita δήλωσε χαρακτηριστικά γι αυτή την συνεργασία: «Όπως ακριβώς και τα LEGO, οι μπανάνες Chiquita είναι λαμπερές και διασκεδαστικές και γι’ αυτό το λόγο είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι για την νέα μας συνεργασία με την ταινία LEGO MOVIE 2. Στην Chiquita μοιραζόμαστε κοινές αξίες, όπως είναι το να κάνουμε καλύτερη την καθημερινότητα των ανθρώπων και να ενθαρρύνουμε το γέλιο και τη διασκέδαση για όλους. Ελπίζουμε ότι με αυτή την καμπάνια θα κάνουμε λίγο πιο χαρούμενη και φωτεινή την μουντή περίοδο του χειμώνα, εμπνέοντας τους φαν να ανακαλύψουν τα limited edition αυτοκόλλητα μας, να τα συλλέξουν και να διασκεδάσουν».