Τέσσερα βραβεία για την ΑΒ Βασιλόπουλος
Τέσσερα βραβεία για την ΑΒ Βασιλόπουλος
Οι Αλέξανδρος Δοδόπουλος BUSINESS & LOYALTY INSIGHTS MANAGER AB και Μανώλης Παναγίδης RETAIL, DIGITAL DOMAIN, ARCHITECT MANAGER ΑΒ, παραλαμβάνουν το βραβείο από τον κ. Νίκο Καβαλιεράτο – commercial Director Impact.

H ΑΒ Βασιλόπουλος απέσπασε τρία νέα βραβεία στην διοργάνωση Digital Media Awards και διακρίθηκε στα Impact Business IT Excellence Awards 2018, αποδεικνύοντας για μία ακόμα φορά τη δημιουργικότητα και την πρωτοπορία των πρωτοβουλιών της στο digital περιβάλλον.

Πιο αναλυτικά η εταιρεία διακρίθηκε για το Χριστουγεννιάτικο Microsite «Είναι μαγικό να προσφέρεις αγάπη», το οποίο δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τις εταιρείες Lighthouse και Valuecom και απέσπασε για καθεμία από τις παρακάτω κατηγορίες:

  • 2 Best New Entry -Silver βραβείο
  • 4 Best Vertical -Thematic Sites / Retail -Silver βραβείο
  • 5 Non Publisher Media Site -Silver βραβείο
Τέσσερα βραβεία για την ΑΒ Βασιλόπουλος
Aπό αριστερά Αριάνα Ντούνη (Lighthouse), Χλόη Τραχανά(Mrk AB) , Χρυσάνθη Κοροπούλη (Mrk AB), Αλεξία Parse (Value Com) και Πολυξένη Τζέκα (Mrk AB).

Στην τελετή απονομής των Impact Business IT Excellence Awards 2018 η ΑΒ Βασιλόπουλος, απέσπασε ένα ακόμα Silver βραβείο στην κατηγορία Λειτουργικές & Επιχειρησιακές Εφαρμογές- Επιχειρηματική Ευφυΐα & Αναλυτική, για τα ΑΒ Fast Analytics, την ενοποιημένη βάση δεδομένων πληροφορικής που ενισχύει το Business intelligence και διαχείρισης αναλυτικών στοιχείων.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας