2 Τεχνητή Νοημοσύνη (AI)

Έχει αποδειχτεί πως χάρη στην Τεχνητή Νοημοσύνη (Artificial Intelligence) έχει αναπτυχθεί πλήθος από διαρκώς εξελισσόμενες τεχνολογίες και σειρά από καινοτομίες στην ταξιδιωτική βιομηχανία. Σε αυτή την πραγματικότητα, το ΑΙ συμβάλλει καταλυτικά σε τρεις –τουλάχιστον– κατηγορίες: Το Machine Learning, τα ChatBots ή αλλιώς TravelBots, καθώς επίσης και τα Robotics. Χάρη στην ταχύτατη ανάπτυξη κι ωρίμανση της Τεχνητής Νοημοσύνης, μια σειρά από λειτουργίες οι οποίες συνήθως θα απαιτούσαν την ανθρώπινη παρέμβαση και συμβολή και σε πλείστες περιπτώσεις θα προϋπέθεταν την εκμάθηση νέων ικανοτήτων, πλέον αυτοματοποιούνται! Αποτέλεσμα; Να επιταχύνονται οι σχετικές διαδικασίες, ενώ την ίδια στιγμή βελτιώνεται η ποιότητα κι η συνολικότερη απόδοση. Παράλληλα, μειώνεται αισθητά και το απαιτούμενο κόστος.

3 Internet of Things (IoT)

Αναμφίβολα, το IoT εμπεριέχει σημαντική δυναμική και προοπτική, αναφορικά με τη διαμόρφωση του μέλλοντος της ταξιδιωτικής και τουριστικής βιομηχανίας. Στοιχείο το οποίο αντιλαμβάνονται σταδιακά κι οι επιχειρήσεις του κλάδου. Για παράδειγμα, η γερμανική αεροπορική εταιρεία, Lufthansa, έχει υιοθετήσει τη χρήση του Internet of Things, προκειμένου να μειώνει τα επίπεδα άγχους κι αγωνίας των ίδιων των επιβατών για τις αποσκευές τους! Συγκεκριμένα, οι επιβάτες έχουν τη δυνατότητα να «παρακολουθούν» το πού βρίσκονται οι αποσκευές τους, μέσω ενός link που βρίσκεται ενσωματωμένο στο mobile boarding pass τους, στην εξειδικευμένη εφαρμογή που έχει αναπτύξει και διαθέτει.

Στις ΗΠΑ, η Walt Disney Company λάνσαρε ένα wearable, πλήρως προσωποποιημένο MagicBand, που είναι εξοπλισμένο με RFID, το οποίο με τη σειρά του συνδέεται στην εν γένει υποδομή των θεματικών πάρκων.

4 Wearable συσκευές

Παρά το γεγονός ότι η συγκεκριμένη κατηγορία βίωσε μια πορεία εκκίνησης που χαρακτηρίστηκε από το φαινόμενο του… σκωτσέζικου ντους, τελευταία, οι επιχειρήσεις της τουριστικής βιομηχανίας δείχνουν να χρησιμοποιούν σταδιακά ολοένα και περισσότερο την εν λόγω τεχνολογία, προκειμένου να προσφέρουν στους πελάτες τους μια πιο προσωποποιημένη κι ενιαία εμπειρία! Στις ΗΠΑ, για παράδειγμα, η Walt Disney Company λάνσαρε ένα wearable, πλήρως προσωποποιημένο MagicBand, που είναι εξοπλισμένο με RFID, το οποίο με τη σειρά του συνδέεται στην εν γένει υποδομή των θεματικών πάρκων. Αποτέλεσμα; Να μειώνεται δραστικά ο χρόνος αναμονής και να «ανιχνεύονται» οι τοποθεσίες, τα θεάματα κι οι δραστηριότητες που επιλέγουν οι τουρίστες. Η γνώση και κατ’ επέκταση οι δυνατότητες περαιτέρω αξιοποίησης των δεδομένων που εξάγονται, συλλέγονται κι αναλύονται αναφορικά με την ανάπτυξη νέων προϊ­όντων και υπηρεσιών κρίνεται πολύτιμη. Τα δε οφέλη κάτι παραπάνω από προφανή…

5 Wi–Fi συνδεσιμότητα

Στις μέρες μας, ο μέσος καταναλωτής, όταν ταξιδεύει, έχει έντονη επιθυμία να βρίσκεται πάντοτε συνδεδεμένος. Πόσο μάλλον, όταν αναζητά πληροφορίες κι εν γένει ιδέες, σχετικά με νέους ή ενδιαφέροντες προορισμούς, επιλογές που αφορούν μέρη για φαγητό, οδηγίες κατεύθυνσης σε σημεία ενδιαφέροντος είτε ακόμη και για να μοιραστεί την εμπειρία του με φίλους, μέσω social media κι άλλων πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης. Αποτέλεσμα, η επένδυση σε διαδικτυακές υπηρεσίες να βοηθά τις επιχειρήσεις να προσφέρουν στους πελάτες τους μια πιο απλή, αλλά ταυτόχρονα εξατομικευμένη εμπειρία, ενισχύοντας παράλληλα την επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα και τη λήψη ρεαλιστικών όσο και ορθών αποφάσεων σε πραγματικό χρόνο. Επιπροσθέτως, ενισχύει τη φυσική και ψηφιακή ασφάλεια, προστατεύοντας την ιδιωτικότητα των δεδομένων!

6 Τεχνολογία Φωνής

Εδώ και λίγο καιρό η Τεχνολογία Φωνής αποτελεί ακόμη μια ψηφιακή καινοτομία, η οποία με τη σειρά της ξεκινά να υιοθετείται από τον τομέα των ταξιδιών και του τουρισμού. Κι αυτό, καθώς ολοένα και περισσότεροι τουρίστες–πελάτες επιλέγουν να… εγκαταλείπουν την αναζήτηση μέσω πληκτρολόγησης για χάρη των φωνητικών αλληλεπιδράσεων. Η ευκολία, η ταχύτητα, η διάδραση και η ακρίβεια αποτελούν ορισμένους από τους λόγους της επιλογής της συγκεκριμένης τεχνολογίας. Σήμερα, πλήθος από ξενοδοχεία σε διεθνές επίπεδο έχει ξεκινήσει να πειραματίζεται με μια σειρά από συσκευές που ενεργοποιούνται με τη φωνή, ενώ στο κοντινό μέλλον η συγκεκριμένη τάση αναμένεται να βρει ακόμη περισσότερους μιμητές–οπαδούς στην τουριστική επιχειρηματική κοινότητα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας