Θα πρέπει να σημειωθεί πως η εταιρεία έχει ξεκινήσει ήδη εδώ και μερικές ημέρες να διαθέτει εμπορικά το Genius Burger στη Food Service αγορά κι οι πρώτες εντυπώσεις είναι εξαιρετικά ενθαρρυντικές από την πλευρά των επαγγελματιών-πελατών. Την ίδια στιγμή, η οικογένεια των προϊόντων Genius, εκτός από το μπιφτέκι, εμπλουτίζεται σταδιακά με προτάσεις κεμπάπ, κεφτεδάκια «μοσχαρίσια», nuggets «κοτόπουλου», φιλετίνια «κοτόπουλου», καθώς και Cordon Bleu με vegan τυρί και μανιτάρια.

ΤΑΚΕ ΝικολοπούλουΕξυπακούεται πως στην προϊοντική γκάμα της εξακολουθούν να υπάρχουν ορισμένα ζωικά προϊόντα, τα οποία και θα συνεχίσουν να παράγονται και να εξελίσσονται βάσει των αναγκών της αγοράς, ωστόσο η απόφαση για δραστική «στροφή» προς την χορτοφαγία είναι ειλημμένη και φανερή. Σε αυτό το πλαίσιο, έχει αναπτυχθεί μια ολοκληρωμένη σειρά, με την ονομασία «Veganact», στην οποία υπάγονται και τα Genius προϊόντα, που περιλαμβάνει από παστίτσιο με μπολονέζ σόγιας, μέχρι μπιφτέκι και σνίτσελ λαχανικών με super foods, φαγόπυρο και κινόα, και vegan τυροκροκέτες!

Σταθερά ανοδικός ρυθμός και κατά την οικονομική κρίση

Την ορθότητα του modus operandi της ΤΑΚΕ Νικολοπούλου αποδεικνύουν και τα οικονομικά μεγέθη που συνδέονται με την παρουσία της στην αγορά, καθώς η εταιρεία εμφανίζει σταθερά ανοδικό ρυθμό σε επίπεδο κύκλου εργασιών. «Αποτελεί σημαντική επιτυχία το γεγονός ότι κατά τη διάρκεια της δεκαετούς οικονομικής κρίσης παραμείναμε όρθιοι, πραγματοποιώνταςε επενδύσεις, βελτιώνοντας διαρκώς και ανοδικά τα μεγέθη και τους δείκτες μας. Μάλιστα, κατά την τελευταία τετραετία, καταφέραμε να πετύχουμε τζίρο αυξημένο συνολικά κατά 50%! Μεγέθη αρκούντως εντυπωσιακά, εάν κάποιος λάβει υπόψη του το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον στο οποίο και κληθήκαμε να λειτουργήσουμε. Σε αυτή την πραγματικότητα, σημαντικός ήταν ο ρόλος τόσο της διοίκησης που διείδε τις ευκαιρίες που υπήρχαν στην αγορά, αναπτύσσοντας τα επιθυμητά από το κοινό προϊόντα, όσο και των εργαζομένων, οι οποίοι παρέμειναν ενωμένοι, προσηλωμένοι στο πλάνο δράσης, κι άκρως παραγωγικοί», υπογραμμίζει ο κ. Ντάσης.

“Η Genius σειρά προϊόντων απαρτίζεται βασικά από συμπυκνωμένη πρωτεϊνη, σόγια και νερό, προσομοιάζοντας στη γεύση του κρέατος!”

Ποιότητα – γνώση – επενδύσεις «δείχνουν» το μέλλον!

Ο κ. Ντάσης δηλώνει ιδιαίτερα αισιόδοξος για την επόμενη ημέρα της εταιρείας, καθώς συνηθίζει να ηγείται των εξελίξεων κι όχι να τις ακολουθεί! Δείγμα της διαρκούς παρακολούθησης, καταγραφής κι ανάλυσης των δεδομένων και των εν γένει νέων τάσεων που επικρατούν σε διεθνές επίπεδο, τις οποίες φροντίζει να μετουσιώνει σε σύγχρονα προϊόντα που διακρίνονται από μοναδικά πλούσια γεύση, φρεσκάδα κι άριστη ποικιλία πρώτων υλών. Μάλιστα, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά: «Η εταιρεία μας χρησιμοποιεί αποκλειστικά φρέσκα λαχανικά, κι όχι πούλπες ή μείγματα λαχανικών. Στα 30 και πλέον χρόνια λειτουργίας μας, το brand name μας είναι συνυφασμένο με την αλήθεια, την ποιότητα και τον σεβασμό στον πελάτη!

Επιπροσθέτως, φροντίζουμε να διασφαλίζουμε την ασυναγώνιστη ποιότητά μας, μέσω της ύπαρξης των πλέον σύγχρονων πιστοποιήσεων διασφάλισης (λ.χ. ISO 22000, BRC, IFS). Η σταθερά μεγάλη επένδυση της ΤΑΚΕ Νικολοπούλου σε state of the art εξοπλισμό, όπως στην αλυσίδα ψύξης για τα κατεψυγμένα προϊόντα, μας επιτρέπει να επιτυγχάνουμε την κατάψυξη των προϊόντων μας εντός 40 λεπτών, χάρη στα spiral κατάψυξης, γεγονός που μεταφράζεται σε αναλλοίωτη διατήρηση της γεύσης και των θρεπτικών συστατικών τους!»

ΤΑΚΕ ΝικολοπούλουΒέβαια, προκειμένου να μπορούν να υλοποιηθούν τα ανωτέρω, χρειάστηκε να λάβει χώρα ένα γεγονός-σταθμός στην τριακονταετή παρουσία της εταιρείας, που δεν ήταν άλλο από τη μεταφορά της σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις συνολικού εμβαδού 3.500τ.μ., στη βιομηχανική περιοχή του Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου, στο Περιστέρι Αττικής, το 2006. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο διευθυντής του τμήματος Marketing και Εξαγωγών: «Οι εγκαταστάσεις δημιουργήθηκαν με βάση τις ανάγκες της εταιρείας, τόσο για εκείνη την εποχή όσο και με ρεαλιστική πρόβλεψη για το μέλλον, αξιοποιώντας σε μέγιστο βαθμό τον διαθέσιμο χώρο. Πρόκειται για εγκαταστάσεις all-in-one, καθώς στο ίδιο κτηριακό συγκρότημα ενσωματώνονται οι διαδικασίες της παραγωγής, της αποθήκευσης και της διανομής. Μαζί, φυσικά, και οι υπηρεσίες διοίκησης της ΤΑΚΕ Νικολοπούλου».

Ανάπτυξη των εξαγωγών εντός του 2020!

Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται, πλέον, από την εταιρεία στην ακόμη πιο δυναμική επέκταση της δράσης της σε αγορές του εξωτερικού, με αυτές των ΗΠΑ, του Καναδά, της Ισπανίας, της Ολλανδίας, της Γαλλίας και της Ιταλίας να βρίσκονται στην πρώτη γραμμή ενδιαφέροντος. Σήμερα, οι εξαγωγές της ΤΑΚΕ Νικολοπούλου αντιπροσωπεύουν ένα υπολογίσιμο ποσοστό του συνολικού της τζίρου, το οποίο θα επιχειρηθεί να διπλασιαστεί εντός του 2020! «Τα νέα προϊόντα αναμένεται να αποτελέσουν οδηγό αυτής της προσπάθειας», καταλήγει ο κ. Ντάσης.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας