ΤΑΚΕ Νικολοπούλου – «Στροφή» σε χορτοφαγικά και φυτοφαγικά προϊόντα

του Παναγιώτη Μαρκέτου

Αναλοίωτη όρεξη για καινοτομία!

ΤΑΚΕ ΝικολοπούλουΤις βάσεις που αναμένεται να προσδιορίσουν το άμεσο μέλλον της έθεσε πρόσφατα η ΤΑΚΕ Νικολοπούλου. Όχημά της; Η σειρά προϊόντων Genius, που είναι απόρροια πολυετών ερευνών και δοκιμών, αλλά και της καινοτόμου συνεργασίας με το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σύμφωνα με τον κ. Ευάγγελο Ντάση, διευθυντή του τμήματος Marketing και Εξαγωγών της εταιρείας, σκοπός της είναι να συνεχίσει να απευθύνεται αποτελεσματικά, με θρεπτικές κι υγιεινές επιλογές, σε μια νέα κατηγορία πελατών, τους flexiterians!

Η ΤΑΚΕ Νικολοπούλου, υπό την καθοδήγηση της κυρίας Ελένης Νικολοπούλου, συμπλήρωσε ήδη τρεις δεκαετίες παρουσίας στα εγχώρια -επαγγελματικά πρωτίστως- fooding δρώμενα. Στα πρώτα της βήματα στήριξε εκ της πράξεως την επιτυχία της στην παραγωγή και διάθεση Ασιατικών προϊόντων στην Ελλάδα και συγκεκριμένα ταυτίστηκε με τα spring rolls, καθώς ουσιαστικά, αποτέλεσε την εταιρεία που «έχτισε» εν πολλοίς τη συγκεκριμένη προϊοντική πτυχή στην εντός των συνόρων εστίαση!

Σήμερα, η εταιρεία δραστηριοποιείται τόσο στην αγορά του Food Service, όσο και σε αυτή της λιανικής. Πιο συγκεκριμένα, στην πρώτη συμπεριλαμβάνονται αλυσίδες ξενοδοχείων, εστιατορίων, fast food, caterings εκδηλώσεων, και οι χώροι βιομηχανικού catering (λ.χ. αεροπορικές εταιρείες). Σε επίπεδο λιανικής, συνεργάζεται με το σύνολο των αλυσίδων σούπερ μάρκετ είτε με το δικό της brand είτε με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.

Σημείο… εκκίνησης για τη χορτοφαγία η Ασιατική κουζίνα

Από την έναρξη κιόλας της λειτουργίας της, και δη μέσω των προϊοντικών προσφορών που σχετίζονταν με την Ασιατική κουζίνα, η εταιρεία «ακουμπούσε» ουσιαστικά στην ευρύτερη κατηγορία της φυτοφαγίας-χορτοφαγίας. Και αφού… ζύγισε με προσοχή τα δεδομένα, διαπίστωσε πως όντως υπήρχε σημαντική άνοδος στην υιοθέτηση και κατανάλωση αντίστοιχων προϊόντων. Υπό αυτό το πρίσμα, η διοίκηση της ΤΑΚΕ Νικολοπούλου επέλεξε να «ποντάρει» και δη έντονα στο… χαρτί της φυτοφαγίας, αντιμετωπίζοντάς το ως το next big thing που θα διασφάλιζε την επιτυχή παρουσία της στην αγορά κατά τα πολλά προσεχή έτη! «Πρόκειται για συνειδητή επιλογή, η οποία επιχειρεί να αξιοποιήσει on time τη γιγάντωση της τάσης περί φυτοφαγίας-χορτοφαγίας, που είναι εμφανές ότι ξεφεύγει από την απλή ζήτηση που εξαντλείται σε μια σαλάτα. Αντιθέτως, εκτείνεται -πλέον- σε πλήρες γεύμα, κατάλληλα μαγειρεμένο, φρέσκο, το οποίο διαθέτει πλούσια θρεπτικά συστατικά και φροντίζει για το well-being όσων τα καταναλώνουν!»

“Στα 30 και πλέον χρόνια λειτουργίας μας, το brand name μας είναι συνυφασμένο με την αλήθεια, την ποιότητα και την ηθική!”

Η ανερχόμενη πραγματικότητα των flexitarians!

Ήδη από το 2016, η εταιρεία κατέγραψε τη δυναμική που συγκέντρωνε η χορτοφαγία, γεγονός που την οδήγησε στην ανάπτυξη vegan κωδικών, σε συνεργασία με τη διεθνώς αναγνωρισμένη ένωση, Vegan Society. Έλαβε, μάλιστα, σχετική πιστοποίηση πως το σύνολο των πρώτων υλών που χρησιμοποιούσε ήταν αποκλειστικά vegan.

Σύμφωνα με τον διευθυντή του τμήματος Marketing και Εξαγωγών της ΤΑΚΕ Νικολοπούλου: «Με την πάροδο του χρόνου, αναγνωρίσαμε μεν πως οι vegans αποτελούν μια ενδιαφέρουσα καταναλωτική ομάδα, παρατηρήσαμε δε πως στην αγορά, από το 2018 κι εντεύθεν, υπάρχει μια διαρκώς αυξανόμενη διείσδυση του φαινομένου των flexitarians. Πρόκειται για ένα κοινό που καθοδηγείται από την αντίληψη της υγιεινής διατροφής στις φυτικές τροφές Αυτοί, με τη σειρά τους, αναζητούν ευελιξία στη διατροφή τους.

Συγκεκριμένα, από τη μία καταναλώνουν κρέας, από την άλλη επιθυμούν δύο-τρεις φορές την εβδομάδα να γεύονται φυτικές τροφές. Στρέφουμε, λοιπόν, το ενδιαφέρον μας προς τους flexitarians, επιχειρώντας να καλύψουμε τις διαρκώς εντεινόμενες διατροφικές τους ανάγκες, δίχως οι επιλογές που προσφέρουμε να υπολείπονται σε γεύση, νοστιμιά και πλούσια στοιχεία που είναι απαραίτητα για κάθε οργανισμό. Έτσι, στοχεύουμε να βρισκόμαστε διαρκώς δίπλα στον επαγγελματία ώστε να προσφέρουμε τις καλύτερες λύσεις, ακόμη και συμβουλές στις σύγχρονες και εξελισσόμενες ανάγκες της δυναμικής αγοράς εστίασης».

ΤΑΚΕ ΝικολοπούλουGenius πρόταση πολλαπλών προϊόντων

Από τον Οκτώβριο του 2018, η εταιρεία προχώρησε στη σύναψη συνεργασίας με το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο Αθηνών, με απώτερο σκοπό την υλοποίηση του project δημιουργίας εναλλακτικού κρέατος. «Πρόκειται για τη Genius σειρά προϊόντων, που αποτελούνται από συμπυκνωμένη πρωτεΐνη, σόγια και νερό, προσομοιάζοντας τη γεύση του κρέατος και διασφαλίζοντας υψηλή πρωτεϊνική αξία για τους καταναλωτές!

Ταυτόχρονα, το προϊόν έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να είναι εύχρηστο για τον επαγγελματία, καθώς δεν απαιτείται πολύς χρόνος για την προετοιμασία του κι υπάρχει περιορισμός της φύρας. Με αυτό τον τρόπο, ανοίγει ο δρόμος για την προσέλκυση πρόσθετης πελατείας από μέρους των εστιατορικών και όχι μόνο επιχειρήσεων! Βέβαια, θα αποτελούσε ασυγχώρητη παράλειψή μου εάν δεν έκανα ιδιαίτερη μνεία και στο εξαιρετικό τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης (R&D) της εταιρείας μας, το οποίο με γνώση, εμπειρία και μεθοδικότητα εξελίσσει συνεχώς το προϊοντικό μας offering, αποτελώντας «κλειδί» για τη συνέχιση της επιτυχούς λειτουργίας της ΤΑΚΕ Νικολοπούλου».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας