Η συνεργασία ΤΡΑΙΝΟΣΕ και PayPal είναι γεγονός με την ηλεκτρονική πλατφόρμα να είναι διαθέσιμη επιλογή για την αγορά εισιτηρίων τόσο στο site όσο και στην mobile εφαρμογή της σιδηροδρομικής εταιρείας.
Η εν λόγω συνεργασία αποτελεί ένδειξη της ευρύτερης δέσμευσης και αφοσίωσης της PayPal προς την ελληνική αγορά με την διεθνή πλατφόρμα να έχει ήδη από 3 Μαϊου λανσάρει επισήμως την ελληνική γλώσσα σαν επιλογή στην ιστοσελίδα της.
Ο καθηγητής κ. Φίλιππος Τσαλίδης Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ανέφερε ότι αυτή η συνεργασία αποτελεί για την εταιρεία το βήμα που την οδηγεί σε μία νέα εποχή με ολοένα αυξανόμενες και απαιτητικές προκλήσεις. Χαρακτηριστικά αναφέρει:
«Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ως μία σύγχρονη εταιρία, που διαρκώς εξελίσσεται, δεσμευόμαστε να παρέχουμε νέες, καινοτόμες υπηρεσίες για το επιβατικό κοινό. Η συνεργασία μας με την PayPal σηματοδοτεί ακριβώς αυτό: τη συνεχή προσπάθεια που καταβάλλουμε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την παροχή βελτιωμένων υπηρεσιών. Προσφέροντας τη δυνατότητα πληρωμής μέσω PayPal, αναβαθμίζουμε την εμπειρία ηλεκτρονικής αγοράς εισιτηρίου κάνοντάς την ακόμη πιο εύκολη».
Ο Marcin Glogowski, General Manager της PayPal για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη δήλωσε με την σειρά του ότι η Ελλάδα είναι μία από τις βασικές αγορές για την PayPal, κυρίως σε σχέση με τους κλάδους ταξιδίων και μεταφορών. «Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε τη σύμπραξή μας με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ως μέρος των ευρύτερων δεσμεύσεων και οραμάτων μας στην αγορά αυτή, ειδικά μάλιστα πριν από την έναρξη της υψηλής τουριστικής περιόδου. Πιστεύουμε ότι η νέα αυτή συνεργασία που εγκαινιάζουμε είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να κάνει ευκολότερη τη ζωή των ταξιδιωτών και θα έχει θετικό αντίκτυπο στις πωλήσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τους ξένους τουρίστες και τους εγχώριους επιβάτες».
Αξίζει να αναφέρουμε ότι προκειμένου να γιορτάσει τη συνεργασία αυτή, ένα τρένο που θα φέρει το εμπορικό σήμα της PayPal θα συνδέσει το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, το λιμάνι του Πειραιά, με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος», για τους επόμενους μήνες.