Σχετικά με την πρωτοβουλία που ανέλαβε για το «εθνικό μας προϊόν, τη φέτα ΠΟΠ», τις δυνατότητες της Ελλάδας στην παραγωγή του αιγοπρόβειου γάλακτος αλλά και τις επιδόσεις της Ελληνικά Γαλακτοκομεία Α.Ε. μίλησε στο FOODReporter o διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Μιχάλης Σαράντης. 

Διαβάστε όλη τη συνέντευξη:

Κύριε Σαράντη, πρόσφατα ανακοινώσατε ότι αναλαμβάνετε πρωτοβουλία για το εθνικό μας προϊόν, τη φέτα ΠΟΠ. Πού στοχεύει αυτή η πρωτοβουλία και ποια τα επόμενα βήματα που σχεδιάζεται προς την επίτευξη του στόχου αυτού;

Για τον επαγγελματικό μας κλάδο και συγκεκριμένα για το κορυφαίο προϊόν μας, την φέτα, επιθυμώ να προσφέρω στον κοινό μας σκοπό. Στόχος είναι μια δυναμική και αποτελεσματική Διεπαγγελματική Οργάνωση Φέτας, από όποια θέση με βάλουν οι κτηνοτρόφοι και οι μεταποιητές. 

Ποιο άλλο γαλακτοκομικό/τυροκομικό προϊόν μπορεί, επίσης, να ενισχύσει την ελληνική παρουσία στις αγορές του εξωτερικού; Και τι βήματα πρέπει να γίνουν για αυτό;

Η πατρίδα μας διαθέτει ένα εξαιρετικό φυσικό περιβάλλον που παράγει πρώτες ύλες για προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας. Εκτός από τη φέτα που είναι η κορωνίδα, το στραγγιστό γιαούρτι μπορεί να καθιερωθεί ως παγκόσμιο προϊόν προερχόμενο από την Ελλάδα.

Πώς βλέπετε το μέλλον της ελληνικής παραγωγής γάλακτος; Μπορεί το αιγοπρόβειο να καλύψει το έλλειμμα που σημειώνεται στην παραγωγή αγελαδινού, με δεδομένη και την ανοδική πορεία που παρουσιάζεται τα τελευταία χρόνια στη ζήτηση σε αυτά τα είδη γάλακτος;

Η χώρα μας έχει μεγάλες δυνατότητες στην παραγωγή γάλακτος και στο αιγοπρόβειο. Ενδεικτικά σας αναφέρω ότι η εταιρεία μας κατέχει την πρώτη θέση στην εισκόμιση κατσικίσιου γάλακτος. Επιπλέον είμαστε οι πρώτοι που πρόσφατα λανσάραμε στην αγορά και το πινόμενο πρόβειο γάλα. Αυτό δείχνει τη στόχευση και τη φιλοσοφία που έχουμε σε ότι αφορά το αιγοπρόβειο γάλα.

Το ζητούμενο όμως είναι ένα και μας αφορά όλους. Πως εν τέλει θα κατορθώσουμε να αυξήσουμε τις πωλήσεις της φέτας στο εξωτερικό.

Ως προς την εταιρεία σας, πώς κινήθηκε το πρώτο 9μηνο του έτους; Ποια προϊόντα/κωδικοί δείχνουν ανοδική τάση;

Η “Ελληνικά Γαλακτοκομεία Α.Ε.” παράγει περισσότερα από 100 προϊόντα και διαθέτει πάνω από 500 κωδικούς. Στο πρώτο 9μηνο οι πωλήσεις στην Ελλάδα τρέχουν με +8% ενώ οι εξαγωγές μας με +20%.

Σχεδιάζετε ή κοιτάτε με ενδιαφέρον την επέκταση σε κάποια άλλη κατηγορία στα τρόφιμα;

Όλες οι κατηγορίες τροφίμων μας ενδιαφέρουν. Σε όποια κατηγορία μπαίνουμε εφαρμόζουμε καινοτόμες ιδέες, ανεβάζουμε την ποιότητα και προσδίδουμε αξιοπιστία. Είμαστε μια επιχείρηση που φροντίζει πάντα στο τραπέζι της Ελληνικής οικογένειας να φτάνουν προϊόντα με τις καλύτερες πρώτες ύλες από την Ελληνική φύση.

Ο κ. Σαράντης θα είναι ομιλητής στο Dairy Conference της Boussias Communications

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας