Μεταξύ δύο αντίρροπων όσο και συχνά αλληλοσυμπληρούμενων τάσεων, αυτής των ongoing αλλαγών στις ταξιδιωτικές ανάγκες και συμπεριφορές, και από την άλλη πλευρά της τεχνολογίας που συνεχώς γιγαντώνεται και έχει ως σημείο αναφοράς και έκφρασης, μεταξύ άλλων, τις κυρίαρχες παγκοσμίως πλατφόρμες, βρίσκεται σήμερα το destination marketing, σύμφωνα με όσα ανέφερε η Catharina Fischer, Digital Marketing Strategist στο δίκτυο συμβουλευτικής Tourismuszukumft, κατά τη διάρκεια του ετήσιου συνεδρίου του ΣΕΤΕ με τον τίτλο: “Redefining Realities: #someReactDifferent”. Κάτι που έχει ως αποτέλεσμα το ίδιο να είναι αναγκασμένο να βιώνει μια διαρκή διαδικασία αλλαγής τα τελευταία χρόνια. Σύμφωνα με την κυρία Fischer: “Στην περίπτωση κατά την οποία επιμείνουμε να μιλάμε απλά για στρατηγικές marketing, τότε να είστε σίγουροι πως θα αποτύχουμε να αναθεωρήσουμε και επανασχεδιάσουμε τόσο τα επιχειρηματικά μοντέλα, όσο και τις απαιτούμενες οργανωτικές υποδομές. Προκειμένου να αποκριθούμε με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο στο έντονα μεταβαλλόμενο περιβάλλον και τις συνθήκες που επικρατούν, οφείλουμε να σκεφτούμε διαφορετικά, ενώ στο ίδιο μήκος κύματος θα πρέπει να βρίσκονται και οι κρατικές δομές ώστε να αναπτύξουν τις αναγκαίες υποστηρικτικές υποδομές”.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας