Το 9ο Συνέδριο του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2018 στο αμφιθέατρο του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής με την εταιρεία αναψυκτικών και χυμών Λουξ να δίνει το «πάρων».
Ακολουθώντας την κεντρική θεματολογία της διοργάνωσης με τίτλο «Η διαδρομή της επιτυχίας: Τα μελλοντικά στελέχη πωλήσεων δημιουργούνται σήμερα», ο Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής των Τμήματος Εξαγωγών και Μάρκετινγκ κ. Μαρλαφέκας συμμετείχε σε πάνελ συζήτησης σχετικά με τις προοπτικές της αγοράς του αύριο, υπό τον συντονισμό του δημοσιογράφου, κ. Νίκου Χατζηνικολάου.
Ειδικότερα, ο κ. Μαρλαφέκας, με αφορμή την πορεία του στη διοίκηση της Λουξ και τη συμβολή του στη χάραξη της αδιάκοπης αναπτυξιακής της πολιτικής, μίλησε για το όραμά του κατά την ανάληψη των ηνίων της επιχείρησης, ενθαρρύνοντας τους συμμετέχοντες να ακολουθήσουν το δικό τους επαγγελματικό ταξίδι. Επιπλέον, αναδεικνύοντας μεταξύ άλλων την καινοτομία, τη σταθερή εξέλιξη, τη μοναδική ταυτότητα του προϊόντος, καθώς και την προσαρμοστικότητα στις εκάστοτε συνθήκες, σε σημαντικούς παράγοντες επιχειρηματικής βιωσιμότητας, ο Αντιπρόεδρος της πατρινής βιομηχανίας παρότρυνε τη νέα γενιά να τολμήσει και να επιτεύξει τους στόχους του με προσήλωση, επένδυση στη γνώση και δεκτικότητα.