H Marketing Greece δημιουργεί μια νέα συμμαχία, τη «Σύμπραξη Τουρισμού Καβάλας-Θάσου», για την ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος των άνω προορισμών.

Πιο αναλυτικά, τέσσερις φορείς του τουρισμού, ο Σύνδεσμος Ξενοδόχων Καβάλας, η Ένωση Ξενοδόχων Θάσου, το Επιμελητήριο Καβάλας, η Fraport Greece και η Marketing Greece ενώνουν τις δυνάμεις τους για την προβολή του τουριστικού προϊόντος των προορισμών, δημιουργώντας πολλαπλασιαστικά οφέλη και μεγιστοποιώντας τα αποτελέσματα που προκύπτουν από την συντονισμένη δράση και την αξία των συνεργειών.

Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 16 Απριλίου 2019, στο ξενοδοχείο Lucy Hotel στην Καβάλα, η Marketing Greece παρουσίασε το πρόγραμμα προβολής που θα υλοποιηθεί στο πλαίσιο της «Σύμπραξης Τουρισμού Καβάλας – Θάσου».

Αξιοποιώντας τις σύγχρονες τάσεις του destination marketing, το πρόγραμμα προώθησης & προβολής Καβάλας – Θάσου περιλαμβάνει:

  • Ανάπτυξη περιεχομένου με δημιουργία φωτογραφικού υλικού, παραγωγή travel video για αξιοποίηση στα Social Media και σχεδιασμό αφιερώματος στο Discovergreece.com, αποτυπώνοντας τις εμπειρίες και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των προορισμών σε 3 γλώσσες (ελληνικά, αγγλικά, γερμανικά).
  • Ψηφιακή καμπάνια όπου μέσα από Social Media Takeover ένας digital influencer θα καταγράψει τις βιωματικές εμπειρίες των προορισμών, καμπάνια προβολής στο Discovergreece.com καθώς και στοχευμένο πλάνο ψηφιακής προβολής & προώθησης.
  • Ενέργειες δημοσιότητας με διοργάνωση media και bloggers ταξιδιών από διεθνείς αγορές.

Η κα. Ιωάννα Δρέττα CEO της Marketing Greece αναφέρει για την συγκεκριμένη σύμπραξη:

«Είναι βασικό μας στόχος να δημιουργούμε κοινό πεδίο δράσης με την συμμετοχή των πολλών γιατί πιστεύουμε ότι η επιτυχία είναι συλλογικό αποτέλεσμα. Η νέα αυτή Σύμπραξη Τουρισμού αποτελεί μια ισχυρή πρωτοβουλία που θα δώσει νέα δυναμική στον προορισμό, και είμαστε χαρούμενοι για την υποστήριξη της από την τοπική κοινωνία» , ενώ ο κος Αντώνης Μιτζάλης, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ξενοδόχων Καβάλας τόνισε «Με μεγάλη μας χαρά καλωσορίζουμε σήμερα την πρώτη κοινή δράση φορέων του τουρισμού της περιοχής μας: του Συνδέσμου Ξενοδόχων Καβάλας, της Ένωσης Ξενοδόχων Θάσου, του Επιμελητηρίου Καβάλας, της Fraport Greece και της Marketing Greece. Η Καβάλα και η Θάσος διαθέτουν μεγάλο πλούτο τοπικών χαρακτηριστικών που μπορούν να προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες στους τουρίστες που θα επιλέξουν να τις επισκεφτούν. Η συνεργασία των τοπικών φορέων έχει στόχο να αναδείξει τα ιδιαίτερα αυτά πλεονεκτήματα με χρήση των σύγχρονων μέσων προώθησης που διαθέτει η Marketing Greece. Πλεονεκτήματα που μπορούν να γίνουν εύκολα προσιτά με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων του πρόσφατα ανακαινισμένου αεροδρομίου της Καβάλας».

*Λεζάντα φωτογραφίας από αριστερά: κ. Μάρκος Δέμπας, Πρόεδρος Επιμελητήριου Καβάλας, κ. Αντώνης Μιτζάλης, Πρόεδρος Συνδέσμου Ξενοδόχων Καβάλας, κα Ιωάννα Δρέττα, CEO Marketing Greece, κα Κατερίνα Πολλάτου – Airline Marketing & Development Manager Fraport Greece, κος Γιώργος Βήλος, Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης Fraport Greece, κ. Πάρης Παρασχούδης, Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδόχων Θάσου.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας