Στο κατάμεστο αμφιθέατρο του Μουσείου της Ακρόπολης παρουσιάστηκε χθες το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Αττικής, παρουσία πολλών επισήμων προσώπων και σημαντικών παραγόντων του τουριστικού κλάδου. Ανάμεσα στους παρευρισκόμενους ήταν ο υφυπουργός Τουρισμού Μάνος Κόνσολας, ο Αντιπρόεδρος της Βουλής και βουλευτής της ΝΔ Θανάσης Μπούρας, η βουλευτής της ΝΔ Όλγα Κεφαλογιάννη, η βουλευτής και τομεάρχης Τουρισμού του ΣΥΡΙΖΑ Κατερίνα Νοτοπούλου, ο γγ του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, δήμαρχοι της Αττικής, εκπρόσωποι του Marketing Greece και του ΞΕΕ κα.
Στον χαιρετισμό που απηύθηνε κατά την έναρξη της εκδήλωσης ο υφυπουργός Τουρισμού Μάνος Κόνσολας, τόνισε ότι η Αττική διαθέτει μοναδικό απόθεμα για την περαιτέρω τουριστική της ανάπτυξη. «Το στρατηγικό σχέδιο για την τουριστική ανάπτυξη είναι πρώτη προτεραιότητα για την παρούσα κυβέρνηση. Στήσαμε τον θεσμό του Περιφερειακού Τουριστικού Συμβουλίου. Ενώνουμε δυνάμεις με την Περιφέρεια Αττικής για τον τουρισμό της περιοχής», επεσήμανε μεταξύ άλλων ο υφυπουργός. Επίσης ο κος Κόνσολας σε ένα σπάνιο δείγμα πολιτικού πολιτισμού για τα συνήθη δεδομένα της χώρας, τόνισε ότι «αναγνωρίζουμε τις προσπάθειες από το παρελθόν», αναφερόμενος στο γεγονός ότι το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Αττικής είχε ξεκινήσει από την προηγούμενη περιφερειακή αρχή. Τέλος ο υφυπουργός Τουρισμού σημείωσε ότι θα επιδιωχθεί διυπουργική συνεργασία για τον τουρισμό στην Αττική και εστίασε στην ανάπτυξη του καταδυτικού τουρισμού και στην ίδρυση κέντρου για την δια βίου τουριστική εκπαίδευση στην Ανάβυσσο.
Ο γγ του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης επικέντρωσε στην συνεργασία των τουριστικών φορέων με την Τοπική Αυτοδιοίκηση τονίζοντας πως όπου αυτή έχει επιτευχθεί «έχουν γίνει θαύματα», όπως είπε χαρακτηριστικά.
Ο Περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης παρουσίασε κατόπιν το πρόγραμμα προβολής, τη στρατηγική και τους στόχους που έχει θέσει η Περιφέρεια για την ερχόμενη διετία όσον αφορά τον τουρισμό. Ο Περιφερειάρχης σημείωσε πως το Μουσείο της Ακρόπολης αποτελεί μεγάλο «όπλο» για την προσέλκυση τουριστών, καθώς συγκαταλέγεται στα δέκα καλύτερα μουσεία του κόσμου. Τόνισε ότι η τουριστική καμπάνια έχει σχεδιαστεί «με τα μάτια του ταξιδιώτη», έχει ανθρωποκεντρική προσέγγιση, επενδύει στο συναίσθημα και απώτερος στόχος είναι να αναδειχθεί το brand name Attica διεθνώς, ως η αιώνια μητρόπολη του κόσμου που θα προσελκύει τουρίστες 12 μήνες το χρόνο.
Η καμπάνια τουριστικής προβολής υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία Steficon και περιλαμβάνει οπτικοακουστικό υλικό που φιλοδοξεί να γίνει viral στο διαδίκτυο. Το υλικό περιλαμβάνει τρία κυρίως βίντεο το διαγενεακό «Ανανεώνοντας τους όρκους», «Η Κουκουβάγια» που εστιάζει στα αξιοθέατα της Αττικής και «Ο γλάρος» που επικεντρώνει στα νησιά του Αργοσαρωνικού. Παράλληλα έχουν δημιουργηθεί και 8 θεματικά βίντεο για τον θαλάσσιο τουρισμό, τον πολιτισμό, τη γαστρονομία, τον θρησκευτικό τουρισμό, τον οικογενειακό τουρισμό, τις περιηγητικές δραστηριότητες, τον τουρισμό πολυτελείας και τον συνεδριακό τουρισμό.
Ο Γ. Πατούλης ανέφερε πως η Περιφέρεια σχεδιάζει την αξιοποίηση των ολυμπιακών δομών του 2004, την δημιουργία υδατοδρομίων για τα νησιά του Σαρωνικού, ενώ βασικό μέλημα είναι η ανάπτυξη του τουρισμού Υγείας και Ευεξίας που μπορεί να τονώσει την τουριστική κίνηση καθ’ όλη την διάρκεια του χρόνου, φέρνοντας σημαντικά έσοδα.
Ο Περιφερειάρχης αναφέρθηκε τέλος και στα απρόοπτα γεγονότα που ενδεχομένως μπορεί να αποτελέσουν πρόβλημα για τη σεζόν, όπως είναι ο κορονοϊός, ωστόσο τόνισε με καλή συνεργασία και ενωτικό πνεύμα θα ξεπεραστούν τα όποια εμπόδια και θα έχουμε μια καλή τουριστική περίοδο και φέτος.