Ζήτημα λίγων ημερών θεωρείται το λανσάρισμα μιας καμπάνιας του υπουργείου Τουρισμού ως μια πρώτη αντίδραση απέναντι στις νέες συνθήκες που επικρατούν εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του tour–market.gr. Παράλληλα, με γοργούς ρυθμούς προχωρά και η δημιουργία ακόμη μίας διαφημιστικής καμπάνιας, η οποία εκτιμάται πως θα «δει» το φως της δημοσιότητας μόλις σταθεροποιηθεί η όλη κατάσταση στην χώρα μας γύρω από το θέμα του κορονοϊού.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, το περιεχόμενο της πρώτης καμπάνιας δεν θα κινείται στην λογική του early selling, της χρονικής μετάθεσης υφιστάμενων ή δυνητικών κρατήσεων, είτε ακόμη και ενός sell-off μέσω της προώθησης προσφορών, αλλά αντιθέτως θα επιχειρήσει να συνδέσει την ασφάλεια και την αναγκαστική παραμονή των δυνητικών ξένων επισκεπτών στο σπίτι τους συνδυάζοντας τα με βιωματικές δραστηριότητες που θυμίζουν Ελλάδα. Για παράδειγμα, να διαβάσουν ελληνική μυθολογία στα παιδιά τους, να μαγειρέψουν 10 ελληνικές συνταγές κ.ο.κ. Η συγκεκριμένη καμπάνια βρίσκεται στην φάση της επεξεργασίας των μηνυμάτων και αναμένεται να βγει στον αέρα κατά το δυνατόν πιο άμεσα. Παράλληλα, εκτιμάται πως θα αποτελέσει το πρώτο μέρος μιας σπονδυλωτής καμπάνιας που θα εξελιχθεί κατά το αμέσως προσεχές χρονικό διάστημα, σε συνάρτηση φυσικά με τις εξελίξεις που θα προκύπτουν τόσο εντός όσο και εκτός των συνόρων με την πανδημία του κορωνοϊού.
Επικεφαλής της ομάδας εργασίας ο Στηβ Βρανάκης
Της ομάδος που σχεδιάζει και επιμελείται τις σχετικές καμπάνιες του υπουργείου Τουρισμού ηγείται ο Στηβ Βρανάκης (στη φωτογραφία με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη), ο οποίος κατέχει τη θέση του Chief Creative Officer στην Προεδρία της Κυβέρνησης. Υπενθυμίζεται πως ο κ. Βρανάκης επελέγη από τον πρωθυπουργό προκειμένου να ανασχεδιάσει το νέο brand της χώρας μας. Γνώριμα μονοπάτια για τον κ. Βρανάκη, καθώς έχει διατελέσει επί σειρά ετών ως επικεφαλής του Δημιουργικού Εργαστηρίου (Creative Lab) της Google στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, ενώ παράλληλα στο βιογραφικό του υπάρχουν συνεργασίες με τις Apple, Amazon, NASA, Οργανισμό Hνωμένων Εθνών, UNICEF κ.ά.