Στη Λάρισα πραγματοποιείται την ερχόμενη Παρασκευή 31 Μαρτίου και το Σαββατοκύριακο 1η και 2 Απριλίου, το 2ο Συνέδριο Marketing και Branding Τόπου, που συνδιοργανώνεται από το Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης, της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και το Δήμο Λαρισαίων, στο «Μύλο του Παπά».

Στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου για το Συνέδριο ο δήμαρχος Λαρισαίων κ. Απόστολος Καλογιάννης, υπογράμμισε ότι πρόκειται για μια σημαντική διοργάνωση, που απευθύνεται σε πανεπιστημιακούς, επιχειρηματίες, επαγγελματίες της επικοινωνίας και της διαφήμισης, καθώς και σε στελέχη της διοίκησης και της αυτοδιοίκησης, αλλά και σε όσους πολίτες ενδιαφέρονται για το θέμα.

Επίσης, ο δήμαρχος Λαρισαίων επεσήμανε ότι το 1ο Συνέδριο Marketing και Branding Τόπου, που πραγματοποιήθηκε το 2012, αποτέλεσε το έναυσμα ώστε ο Δήμος Λαρισαίων να προχωρήσει στην εκπόνηση του Στρατηγικού Σχεδίου Μάρκετινγκ, το οποίο, όπως τόνισε ο κ. Καλογιάννης, αποτελεί ένα σημαντικό επιστημονικό εργαλείο, το οποίο μαζί με άλλα που αφορούν σε παρεμβάσεις στο αστικό περιβάλλον, το σχεδιασμό της πολιτιστικής στρατηγικής, κ.α. μας δείχνουν το δρόμο για το σχεδιασμό της Λάρισας της επόμενης 15ετίας. Βασικός στόχος αυτής της προσπάθειας είναι η πόλη της Λάρισας να αναδειχθεί σε πρώτο περιφερειακό πόλο της χώρας.

Απώτερος στόχος μας είναι να βάλουμε τη Λάρισα στην αφετηρία ενός νέου σημαντικού άλματος. Μιας πόλης μεσαίου μεγέθους, σύγχρονης, με ευρωπαϊκό χαρακτήρα και με διακριτή θέση στη Κεντρική Ελλάδα, στην χώρα και στην ευρύτερη γειτονιά μας.

Όπως τόνισε ο κ. Καλογιάννης, η εκπόνηση ενός Στρατηγικού Σχεδίου Μάρκετινγκ δεν μπορεί να θεωρείται ως πολυτέλεια για μια μεγάλη πόλη , ακόμα και στην περίοδο της οικονομικής κρίσης.

Από την πλευρά του ο καθηγητής του Τμήματος Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης και υπεύθυνος του Εργαστηρίου, Σχεδιασμού, Έρευνας και Πολιτικής κ. Αλέξιος Δέφνερ επεσήμανε ότι το Συνέδριο το συνέδριο έρχεται να ικανοποιήσει απαιτήσεις, ανησυχίες και προσδοκίες σε όσους αποφασίσουν να το παρακολουθήσουν. Επίσης υπογράμμισε ότι στο συνέδριο θα επιχειρηθεί με απλό και κατανοητό λόγο να αναδειχθούν σημαντικές πτυχές που αφορούν στο marketing και τα Branding τόπου, ενώ υπογράμμισε ότι στο φετινό συνέδριο υπάρχουν και διεθνείς συμμετοχές. Επίσης ιδιαίτερη αναφορά έκανε και στο πρόγραμμα των παράλληλων εκδηλώσεων.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας