σούπερ μάρκετ

Σύμφωνα με έρευνα της IRI, το 2018 έκλεισε με άνοδο της τάξεων του 2,7% το 2018 για την αγορά σούπερ μάρκετ όσον αφορά την αξία πωλήσεων, συνεχίζοντας την θετική πορεία του 2017 χρονιά κατά την οποία οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 2,3%.

Με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία της IRI για το σύνολο της προηγούμενης χρονιάς, τα οποία αφορούν τις πωλήσεις στον κλάδο των σούπερ μάρκετ, ο Μάρτιος του 2018 ήταν ο καλύτερος μήνας για την περσινή χρονιά, καθώς σημειώθηκε αύξηση τόσο της αξίας όσο και του όγκου πωλήσεων της τάξεως του 13,4%, ενώ από την άλλη αξίζει να σημειωθεί πως ο Δεκέμβριος του 2018 ήταν πτωτικός για την αγορά σούπερ μάρκετ. Συγκεκριμένα, τον Δεκέμβριο καταγράφηκε κάμψη πωλήσεων της τάξεως του 0,7% σε αξία και του 0,9% σε όγκο πωλήσεων.

Σε επίπεδο κατηγοριών, και οι τρεις giga-categories κατέγραψαν άνοδο το 2018. Τα είδη νοικοκυριού (Household) πρωταγωνίστησαν με άνοδο 4% σε αξία πωλήσεων και 3,5% σε όγκο πωλήσεων, ενώ τα τρόφιμα γνώρισαν αύξηση 2,7% σε αξία και 2,2% σε όγκο. Επίσης, σε θετικό πρόσημο κινήθηκαν και τα είδη προσωπικής φροντίδας (ΗΒΑ) με άνοδο 1,3% σε αξία και 2,8% σε όγκο πωλήσεων.

Όσον αφορά τις 11 μικρότερες αλλά βασικές κατηγορίες που παρουσιάζει το MarketView της IRI, οι 9 εξ αυτών κατέγραψαν άνοδο το 2018, με τα βοηθήματα μαγειρικής (Cooking aids, Ingredients & Condiments) και τα αλκοολούχα ποτά να είναι οι μόνες που είχαν απώλειες όσον αφορά την αξία πωλήσεων. Βέβαια, η αξία πωλήσεων των αλκοολούχων υποχώρησε οριακά (-0,2%), ενώ στην περίπτωση των βοηθημάτων μαγειρικής η κάμψη ήταν αρκετά πιο σημαντική (-4,7%). Μάλιστα, η συγκεκριμένη είναι και η μοναδική κατηγορία στην οποία υποχώρησε και ο όγκος πωλήσεων την προηγούμενη χρονιά (-3,8%).

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας