Στις 21 Ιανουαρίου 2019 στο Αμφιθέατρο του Κέντρου Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας Εξέλιξη, Domotel Kastri πραγματοποιήθηκε το εκπαιδευτικό και διαδραστικό συνέδριο Social Media in Tourism με σύνθημα «Increase your brand reputation and profitability».
21 Έλληνες και Διεθνείς ομιλητές έδωσαν πρακτικά παραδείγματα για «έξυπνους» τρόπους χρήσης των social media για καλύτερη και αποτελεσματικότερη διαφήμιση με αξιοποίηση influencer & video & content marketing, που φαίνεται να επηρεάζουν ιδιαίτερα το path to purchase των καταναλωτών.
Συγκεκριμένα, τo Συνέδριο χαιρέτισαν και πλαισίωσαν με περιεχόμενο για τις Εξελίξεις στον Ελληνικό Τουρισμό, το portal DiscoverGreece.com, το Project Wanderlust Greece και τα Social Activations τους καθώς και την πρωτοβουλία This is Athens για την προώθηση του Προορισμού της Αθήνας οι:
- Χαράλαμπος Καρίμαλης, Πρόεδρος ΕΟΤ
- Ιωάννα Δρέττα, CEO Marketing Greece
- Αλέξης Γαληνός, Διευθύνων Σύμβουλος ΕΑΤΑ (Εταιρεία Ανάπτυξης &Τουριστικής Προβολής Αθηνών)
Η έρευνα των McKinsey / Verto Research / Google
Για πρώτη φορά στην Ελλάδα παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα της έρευνας McKinsey / Verto Research / Google με τίτλο «Evolving Digital Purchase Journey», που αποκωδικοποιεί το Travel Path Ταξιδιωτών & Τουριστών και αναλύει μέχρι ποιο σημείο επηρεάζονται οι αγορές και οι κρατήσεις στον Τουριστικό Κλάδο αναδεικνύοντας πως τα σημεία επιρροής του εν δυνάμει ταξιδιώτη αυξάνονται χρόνο με το χρόνο (μεταξύ 45-54), ενώ ο χρόνος που δίνει ανά μέσο/touchpoint κατά την περιήγησή του μειώνεται πλέον σε δευτερόλεπτα.
Ιδιαίτερα εύστοχες οι παρουσιάσεις για το Instagram & Facebook social media marketing με τη νέα τάση που ανακοίνωσαν πρόσφατα για το Immediate, Interactive, Immersive Περιεχόμενο από τον Sam Brookes, SeenConnects, που συνάδει πλήρως με ό,τι συζητήθηκε και παρουσιάστηκε στο Συνέδριο. Επίσης εκπαιδευτική, to the point και με σαφήνεια ήταν η παρουσίαση του expertise του Πάνου Λαδά, SEO expert OnMarketing για την αύξηση visiblity, website traffic και κρατήσεων μίας τουριστικής επιχείρησης συνδυάζοντας επιτυχημένα social media, user generated content και SEO.
Το digital transformation επηρεάζει ιδιαίτερα και τον Τουρισμό, επομένως ήταν σημαντική η πληροφορία του session «Super High Tech, Immersive Media, Virtual Reality στον Τουρισμό» με οδηγό την Thomas Cook, το μεγάλο τουριστικό κολοσσό οργάνωσης ταξιδιών που μόνο από τις Βόρεια Ευρώπη (Nordics) φέρνει 20.000 ταξιδιώτες ετησίως στη Ρόδο και άλλες περίπου 20-25.000 στην Κρήτη.
Tα Case Studies από επιτυχημένες επιχειρήσεις Εστίασης & Τουρισμού όπως Costa Navarino, Hilton, Poseidonion Grand Hotel για την ανάδειξη προορισμών, δημιουργία luxury & sports events που φέρνουν έσοδα και social buzz σε ξενοδοχεία, καθώς και πως προωθούνται επιμέρους σημεία και εμπειρίες όπως spa, πισίνες κ.α. σημεία σε ξενοδοχεία και resorts, κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού. Οι καλά προετοιμασμένοι κι έμπειροι πανελιστες Βάλια Βανέζη, Costa Navarino και Κώστας Παναγάκης, Travelworks PR απάντησαν καταρτισμένα στις εύστοχες ερωτήσεις του Απόστολου Αιβαλή, Knowcrunch για το social marketing mix και τις επενδύσεις σε διαφήμιση και content καθώς και στο πως πραγματικά επιτυγχάνεται ROI για μια τουριστική επιχείρηση.
Το Συνέδριο τέλεσε υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ με την τιμητική Υποστήριξη της Marketing Greece. Χορηγός Υποτροφίας η KnowCrunch, Υποστηρικτές του Συνεδρίου το BCA College και η Zootle -Connect with your Guests. Conference Experience Sponsor ήταν η Conferience, ενώ χορηγός επικοινωνίας ήταν το Tourmarket (tour-market.gr).