Η Chiquita, ανακοινώνει τη νέα συνεργασία της με τo Snapchat, την γνωστή εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων με αφορμή και την Παγκόσμια Μέρα Μπανάνας, την 17η Απριλίου.
Σημειώνεται ότι από τις αρχές Απριλίου έως τα τέλη Μαΐου, διάφορα SnapCodes θα κοσμήσουν 200 εκατομμύρια μπλε αυτοκόλλητα της Chiquita, επιτρέποντας στους λάτρεις της μπανάνας να «ξεφλουδίσουν» εικονικά το αυτοκόλλητο και να ζήσουν τρεις συναρπαστικές νέες εμπειρίες.
Η Snapchat καμπάνια περιλαμβάνει τα φίλτρα, World Lens, Face Lens και το Gamified Lens.
Το World Lens μετατρέπει τους χρήστες του Snapchat σε ένα χαρακτήρα μπανάνας Chiquita που χορεύει. Το Face Lens μετατρέπει το πρόσωπο του χρήστη σε μία μπανάνα Chiquita. Ενώ, το Gamified Lens προσκαλεί τους Snapchatters να παίξουν και να κερδίσουν πόντους πιάνοντας τις μπανάνες Chiquita που πέφτουν με ένα μπολ φρούτων.
Σύμφωνα με τον Νίκο Στεφανίδη, Country Manager Greece, Cyprus, Balkans της Chiquita: «Οι μπανάνες είναι από τα πιο δημοφιλή φρούτα σε μανάβικα και σούπερ μάρκετ, γεγονός που τις βάζει σχεδόν σε κάθε νοικοκυριό σε όλο τον κόσμο. Η Chiquita είναι η πρώτη εταιρεία που φέρνει την τεχνολογία οπτικής αναγνώρισης του Snapchat στο χώρο των φρέσκων φρούτων. Αυτό μας δίνει μια μοναδική ευκαιρία αξιοποίησης του εμβληματικού μπλε αυτοκόλλητου και χρήση του ως ένα δυνατό σημείο αναφοράς για τους καταναλωτές της γενιάς των Millennial και της γενιάς Z, οι οποίοι μπορούν να αλληλεπιδρούν με την εταιρεία με ένα διασκεδαστικό και σχετικό με το σήμερα τρόπο».