Νέες δράσεις που αφορούν στην υγιεινή και ασφάλεια των επιβατών της σχεδίασε η αεροπορική εταιρεία Singapore Airlines. Οι δράσεις απορρέουν από συμβουλές εμπειρογνωμόνων του τομέα της υγείας, των ρυθμιστικών αρχών και συνεργατών της, αλλά και από σχόλια επιβατών της. Οι δράσεις αποτελούν μέρος της νέας εκστρατείας της εταιρίας με θέμα #SIAcares, η οποία περιλαμβάνει μεταξύ άλλων προγράμματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που θα ανακοινωθούν τις επόμενες εβδομάδες.
Βελτιωμένα πρότυπα υγιεινής
Κάθε αεροσκάφος του Ομίλου της Singapore Airlines υποβάλλεται σε ενισχυμένη διαδικασία καθαρισμού πριν από την πτήση. Οι κοινές επιφάνειες και επιφάνειες όπως παράθυρα, τραπέζια δίσκων, συσκευές χειρός, οθόνες ψυχαγωγίας κατά την πτήση, τουαλέτες και πάγκοι κουζίνας σκουπίζονται με ένα εγκεκριμένο ισχυρό απολυμαντικό. Ακουστικά, καλύμματα προσκέφαλου, καλύμματα μαξιλαριών, σεντόνια και κουβέρτες πλένονται και αντικαθίστανται μετά από κάθε πτήση.
Τα μοτίβα ροής αέρα στο χώρο της καμπίνας βοηθούν στον περιορισμό της εξάπλωσης ιών και βακτηρίων. Ο αέρας ανανεώνεται επίσης κάθε δύο με τρία λεπτά. Κάθε αεροσκάφος του στόλου του Ομίλου είναι εξοπλισμένο με φίλτρα σωματιδίων υψηλής απόδοσης (HEPA), τα οποία παγιδεύουν περισσότερο από το 99,9% των σωματιδίων, συμπεριλαμβανομένων των αερομεταφερόμενων ιών και βακτηρίων.
Σχεδόν όλες οι τουαλέτες στα αεροσκάφη της Singapore Airlines διαθέτουν ανέπαφες βρύσες και αντισηπτικό σαπούνι χεριών. Παράλληλα, η εταιρία εξετάζει το ενδεχόμενο χρήσης υπεριώδους φωτός (UVC) στις τουαλέτες εδάφους.
Προϊόντα και υπηρεσίες κατά την πτήση
Από τις 8 Ιουνίου, όλες οι αεροπορικές εταιρίες του Ομίλου της Singapore Airlines παρέχουν στους επιβάτες τους ένα πακέτο φροντίδας που περιλαμβάνει χειρουργική μάσκα, αντιβακτηριακά μαντηλάκια και αντισηπτικό χεριών.
Η αεροπορική εταιρία προσφέρει επίσης την πρώτη εφαρμογή (app) Companion στον κόσμο, η οποία επιτρέπει στους πελάτες της να χειρίζονται με το κινητό τους το βραβευμένο σύστημα ψυχαγωγίας εν πτήσει KrisWorld της Singapore Airlines.
Το πλήρωμά της Singapore Airlines θα φοράει μάσκες σε όλη τη διάρκεια της πτήσης, γυαλιά προστασίας όταν αλληλοεπιδρά με επιβάτες και γάντια κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας γεύματος.
Υπηρεσίες γευμάτων
Για να μειώσει τον κίνδυνο επαφής τόσο για τους επιβάτες της όσο και για τα μέλη του πληρώματος, η Singapore Airlines τροποποίησε την υπηρεσία τροφίμων και ποτών κατά την πτήση. Οι υπηρεσίες γευμάτων έχουν ανασταλεί στις πτήσεις εντός της Νοτιοανατολικής Ασίας και προς την ηπειρωτική Κίνα για κανονιστικούς λόγους. Αντ’ αυτού προσφέρονται στους επιβάτες τσάντες σνακ.
Προσεχείς ψηφιακές λύσεις
Οι υπηρεσίες ψηφιακές παραγγελίας φαγητού στα σαλόνια εδάφους και ηλεκτρονικό μενού κατά την πτήση θα παρουσιαστούν τους επόμενους μήνες. Επίσης, η εφαρμογή SingaporeAir για κινητά βελτιώνεται διαρκώς για να προσφέρει στους επιβάτες περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους περιορισμούς ταξιδιού και υγιεινής στο δίκτυο της εταιρίας.
Ακόμα, η εταιρία εργάζεται σε μια λύση Print-n-Go (εκτύπωση καθοδόν), η οποία θα επιτρέπει στους πελάτες να εκτυπώνουν τις κάρτες επιβίβασης και τις ετικέτες αποσκευών τους στα σημεία αυτοεξυπηρέτησης του αεροδρομίου με ανέπαφο τρόπο μέσω της εφαρμογής SingaporeAir Mobile App ή ενός κωδικού QR.
Κράτηση με εμπιστοσύνη
Πληροφορίες σχετικά με τις δράσεις για την υγιεινή και ασφάλεια πριν την πτήση, στο αεροδρόμιο, στο αεροσκάφος και κατά την άφιξη είναι διαθέσιμες διαδικτυακά σε ειδικό φυλλάδιο το οποίο λαμβάνουν και όλοι οι επιβάτες της εταιρίας πριν από την πτήση τους.
Παράλληλα, το Κέντρο Πληροφοριών Covid-19 στον website της Singapore Airlines είναι μια πηγή διαρκούς ενημέρωσης των πελατών της εταιρίας που επιθυμούν να λάβουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πολιτική κρατήσεων, τα προγράμματα πτήσεων και τις ταξιδιωτικές οδηγίες. Πληροφορίες για την υγιεινή και ασφάλεια, συμπεριλαμβανομένου του ηλεκτρονικού φυλλαδίου, είναι επίσης διαθέσιμες εδώ.