Digital σε συντριπτικό ποσοστό, με συγκεκριμένες εκφάνσεις και δράσεις που απευθύνονται σε ποιοτικότερους οικονομικά δυνητικούς επισκέπτες, με ανανεωμένα μηνύματα, αισθητική και tagline, περιέχει η νέα καμπάνια branding της Ελλάδος στο εξωτερικό την οποία ξεκινά να «τρέχει» σήμερα ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ), σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του tour-market.gr.
Η πρώτη φάση της καμπάνιας θα «τρέξει» στις χώρες της Ευρώπης, τις ΗΠΑ και τον Καναδά, θα είναι τετράμηνης χρονικής διάρκειας (μέχρι ενδεχομένως τις αρχές Μαϊου) και ο προϋπολογισμός της ανέρχεται στα επίπεδα των 8,5 εκατομμυρίων ευρώ.
Η «μερίδα του λέοντος» στην digital μορφή της καμπάνιας
Πλέον, το 70% της καμπάνιας είναι digital, έναντι 40% που ίσχυε πέρυσι. Μάλιστα, στις προθέσεις της ηγεσίας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού είναι το ποσοστό της ψηφιακής έκφανσης της καμπάνιας να διαμορφώνεται στο 90% και το υπολειπόμενο 10% θα διοχετευτεί στα «παραδοσιακά» Μέσα.
Ξεχωριστή σημασία έχει δοθεί από τα στελέχη του Οργανισμού προκειμένου ένα σημαντικό τμήμα της νέας καμπάνιας να απευθυνθεί σε κοινό με ανώτερα ποιοτικά χαρακτηριστικά (υψηλό εισόδημα, μεγαλύτερη κατά κεφαλήν δαπάνη, ενδιαφέρον για luxury tourism κ.ά.).
Στην αγορά των ΗΠΑ θα υπάρξει σημαντική προβολή σε Πολιτείες που διαθέτουν απευθείας πτήσεις προς την χώρα μας (λ.χ. Νέα Υόρκη, Νιου Τζέρσεϊ, Πενσυλβάνια κ.ά.), ενώ η επιλογή του Καναδά κάθε άλλο παρά τυχαία έγινε, καθώς κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους ήταν η χώρα που εμφάνισε την μεγαλύτερη αύξηση επισκεπτών (+15%) προς την Ελλάδα!
Last minute και branding καμπάνιες από τον Μάϊο μέχρι τον Νοέμβριο
Όπως επισημαίνουν στελέχη του ΕΟΤ, η λογική πίσω από την καινούρια branding καμπάνια είναι απευθυνόμενοι «επιθετικά» στις «παραδοσιακές» αγορές από τις οποίες η χώρα μας προσελκύει αυξημένες ροές επισκεπτών, μεταφέροντας ταυτόχρονα το μήνυμα πως η Ελλάδα βρίσκεται εδώ και περιμένει να σας προσφέρει μια μοναδική εμπειρία διακοπών!
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, τα προαναφερθέντα αναμένεται να αποτελέσουν την πρώτη φάση της συνολικότερης καμπάνιας, καθώς ο ΕΟΤ σχεδιάζει να υλοποιήσει μια διττή καμπάνια, που από την μια πλευρά θα απευθύνεται στην αγορά των κρατήσεων της τελευταίας στιγμής και από την άλλη θα ενισχύει και το branding της χώρας μας. Αυτή, αναμένεται να «τρέξει» μέχρι το τέλος Νοεμβρίου.